×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
فتایی: نگاه فرهنگی مسئولین شهرستان بروجرد قابل تقدیر است

‍ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در دیدار با معاون سیاسی فرمانداری ویژه بروجرد، از نگاه مسئولین شهرستان نسبت به فعالیت های فرهنگی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، احمد حسین فتایی صبح سه شنبه هفتم مرداد ماه با هدف دیدار با مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد، به این شهرستان سفر نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در دیدار معاون سیاسی فرمانداری بروجرد، ضمن تقدیر از حمایت های مسئولین شهرستان از فعالیت های فرهنگی، گفت: بروجرد در حوزه دین، فرهنگ و هنر از شاخص ترین مناطق کشور بوده که علما و چهره های بسیاری را در درون خود پرورانده است.

وی افزود: در طی یکسال گذشته تلاش کردیم تا از ظرفیت این شهرستان در راستای برگزاری رویدادهای بزرگ استفاده کنیم و در همین راستا سال گذشته میزبانی از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان که معمولا در مراکز استانها برگزار می شود به بروجرد سپرده شد و به خوبی اجرا گردید. 

فتایی تصریح کرد: انتظار ما این است که فرمانداری بروجرد در شورای برنامه ریزی شهرستان، نسبت به تخصیص اعتبارات لازم به پروژه های زیر ساختی از جمله کتابخانه درجه یک شهید آیتی و کتابخانه شهید باهنر، همکاری لازم را با ما داشته باشد. 

در ادامه این دیدار معاون سیاسی فرمانداری ویژه بروجرد نیز گفت: این شهرستان از پتانسیل ویژه ای در حوزه های فرهنگی و هنری برخوردار بوده و نیاز است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بروجرد را به طور خاص ببیند.
حسن بلوریان افزود: از تمامی فعالیت ها و طرح های فرهنگی و هنری حمایت می کنیم و تلاش می کنیم ظرفیت های شهرستان را در جهت ارتقاء هرچه بیشتر این شاخصه بسیج نماییم./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false