×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
فرمانده انتظامی خرم آباد از اجرای مستمر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” عباس دولتشاهی” اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، با برنامه ریزی های مستمر و به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجار شکنی در تیر ماه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۱۴ مرحله به مرحله اجراء درآمده است.

وی بیان داشت: پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و رصد های صورت گرفته و استفاده از ابزار فنی، چندین باند سرقت به تعداد ۱۵۱ نفر سارق شناسایی که با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر و پس از انجام بازجویی های فنی به ۳۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خرم آباد بیان داشت: در بحث مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ۴ نفر که در سطح شهرستان اقدام به خرده فروشی و توزیع مواد مخدر کردند شناسایی و طی عملیات های متعدد دستگیر و مقدار قابل توجهی انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی از آنان کشف و همچنین ۱۵۵ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ های مجاز به منظور ترک اعتیاد و باز پروری شدند.

سرهنگ دولتشاهی گفت: در راستای همین طرح تعداد ۶۵۰ نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضائی نیز پس از انجام کار اطلاعاتی شناسایی و پس از دستگیری تحویل دستگاه قضایی شدند. ضمن اینکه تعداد ۸۰۷ دستگاه انواع خودرو و موتور سیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم از آلودگی صوتی، حرکات نمایشی و یا بصورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک و … بوده توسط عوامل انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد افزود: به حول و قوه الهی اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بصورت مستمر و بی امان ادامه خواهد داشت و با تعاملات خوبی که با دستگاه قضایی برقرار است برخوردی قاطع و سخت با هنجار شکنان و افرادی که به هر نحو بخواهند مخل نظم و امنیت شوند خواهیم داشت/ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false