×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
فعالیت ۴۰ پروژه بخش فاضلاب در سطح استان لرستان


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، از فعال بودن ۴۰ پروژه بخش فاضلاب در سطح استان خبر داد.

طاهر فلاح نژاد، معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان لرستان اظهار داشت: خوشبختانه بر اساس برنامه‌‌ریزی صورت گرفته در سال جدید فعالیت‌های قابل توجهی در بخش فاضلاب در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود در سال جاری تعداد زیادی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.
فلاح نژاد ادامه داد: مجموعه اعتبار پیمان‌های در حال اجرا بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است که با پیگیری‌های انجام شده امیدواریم قسمت زیادی از این اعتبارات تخصیص پیدا کند.
وی همچنین گفت: حدود ۲۵۰ نفر از افراد جویای کار که تماما از افراد داخل استان هستند در این پروژه‌ها مشغول به کار شده‌اند و در راستای حمایت از تولید داخل تمامی امکانات و تجهیزات بکار برده شده در این پروژه‌ها ساخت داخل هستند.
وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب، احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب و عملیات اجرایی ساخت ۵ تصفیه‌خانه فاضلاب بوده که در همه شهرهای استان در حال اجراست.
معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان لرستان با اشاره به سرقت‌ درپوش‌های منهول‌ فاضلاب افزود: متاسفانه این موضوع باعث خسارات مالی و گاهی جانی برای شرکت و مردم شده است. البته در چند سال گذشته ما تلاش کردیم درپوش‌های پلاستیکی را جایگزین چدنی کنیم که خیلی برای سارقان ارزش مالی ندارد.
وی همچنین از هم استانی‌ها درخواست کرد در صورت مشاهده سرقت‌ درپوش‌های منهول‌ فاضلاب توسط افراد ناشناس موضوع را به مراکز امنیتی و پلیس ۱۱۰ یا سامانه ۱۲۲ شرکت آبفا اطلاع دهند.پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false