×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
قدردانی آیت الله مبلغی از جامعه پزشکی و درمان لرستان


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ آیت الله احمد مبلغی با اهدای لوح تقدیر از خدمات و مجاهدت های جامعه پزشکی، پرستاران و پرسنل حوزه درمان لرستان قدردانی کرد.

آیت الله احمد مبلغی، نماینده مردم لرستان در دیدار با دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دییرستاد مقابله با کرونا استان با اهدای لوح تقدیر از خدمات و مجاهدت های جامعه پزشکی، پرستاران و پرسنل حوزه درمان لرستان قدردانی کرد.
وی ضمن تجلیل از تلاش و مجاهدت مخلصانه جامعه پزشکی استان، آموزش حوزه های مختلف سلامت از خواستگاه دین را مورد تأکید قرار داد و با توجه به برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم لزوم رعایت دقیق و مضاعف اصول بهداشتی از سوی هیئات مذهبی و عموم مردم را ضروری دانست.
در این دیدار دکتر نیکبخت نیز گزارشی از اقدامات و فعالیتهای ستاد مقابله با کرونا در استان، برنامه های توسعه حوزه بهداشت و سلامت لرستان را در زمینه های مختلف ارائه گرد.
متن پیام قدردانی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری از جامعه پزشکی و درمان استان
برادر ارجمند جناب آقای دکتر نیکبخت
ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و دبیر محترم ستاد مقابله با کرونا لرستان
باسلام و تحیت
بی تردید در شرایط حساس کنونی، ایثارگران جامعه پزشکی هر گام که در جهت ارتقاء سلامت جامعه برمی دارند در ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد.
برخود فرض می دانم به موجب «من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق» از زحمات و تلاش های مستمر جنابعالی وافتخار آفرینان حوزه درمان و همکاران گرانقدرتان اعم از پزشکان فرهیخته، پرستاران فداکار و دیگر اعضای ارزشمند و گرانمایه جامعه بهداشت و درمان در سراسر استان که مدال پر افتخار «مدافعان سلامت» را بر سینه دارید قدردانی کنم.
بی گمان تلاش خداپسندانه و مردم دارانه شما عزیزان که در این برهه حساس شیوع ویروس مهاجم و منحوس کرونا دراستان و کشور، بدون چشمداشت به شیوه ای ایثارگرانه و مومنانه خوش درخشیدید نزد خداوند ماجور و در پیشگاه خلق خدا مشکور است.
درود بی پایان بر شما که در این ایام سخت و پر محنت از آسایش خود چشم پوشی کردید، ان شاء الله در پرتو الطاف خداوندی شاهد به ثمر نشستن کامل تلاش های بی وقفه و بازگشت آرامش و آسایش و عافیت کامل به استان و سراسر کشور عزیزمان باشیم.

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false