×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
قول معاون رئیس جمهور برای تخصیص ۱۰۰درصدی اعتبارات سیلاب به لرستان

مدیرکل مدیریت بحران لرستان از قول معاون رئیس جمهور برای تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات سیلاب به این استان خبر داد.

به گزارش پژواک لرستان، رضا آقامیرزایی ظهر دوشنبه در شورای اطلاع رسانی لرستان در سخنانی با اشاره به سفر نوبخت معاون رئیس جمهور به استان لرستام، اظهار داشت: در این سفر احداث دو هزار واحد مسکونی در لرستان در دستور کار قرار گرفت و بنیاد مسکن نیز متعهد شده که ظرف ۱۱ ماه این تعداد واحد را احداث و تحویل متقاضیان دهد.

وی با اشاره به بحث تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات سیلاب در سفر معاون رئیس جمهور به لرستان، گفت: همچنین در این سفر قول دادند که اعتبارات استانی به صورت ۱۰۰ درصدی تخصیص پیدا کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به ایجاد کارگروهی که معاون رئیس جمهور دستور ایجاد آن را داده بود، افزود: جلسه این کارگروه روز گذشته برگزار شد، در این جلسات اتفاقات خوبی رقم خورد و از سوی استاندار لرستان اطلاع رسانی خواهد شد.

آقامیرزایی در ادامه با اشاره به اختصاص ۹۴۱ میلیارد تومان اعتبارات سیلاب به لرستان، عنوان کرد: با اختصاص این اعتبار حدود ۸۵ درصد ۹۲ پروژه شهری و ۱۲۸ پروژه دستگاههای اجرایی انتخاب پیمانکار شده اند و کار در آنها شروع شده است.

وی، بیان داشت: امروز نیز با بخشداران جلسه ای داریم و حدود ۶۰ میلیارد تومان نیز در راستای حل مشکلات روستاهای خسارت دیده و زیرساخت ها توزیع خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به اختصاص هشت هزار بسته لوازم خانگی از سوی بنیاد برکت در لرستان، گفت: تا امروز نزدیک به هفت هزار بسته توزیع شده و مابقی در حال توزیع هستند.

آقامیرزایی با بیان اینکه از مجموع ۴۶ هزار واحد ارزیابی شده در استان، ۳۴ هزار و ۷۶۰ واحد به عنوان واحد خسارت دیده در سیلاب اعلام شدند، عنوان کرد: تعداد واحدهای تعمیری ۱۸ هزار و ۱۶۸ واحد بوده که از این تعداد ۱۷ هزار و ۹۵۲ واحد تعمیر و تحویل مالکین شده است.

وی، بیان داشت: همچنین تا امروز ۳۰ هزار و ۷۴۱ واحد احداثی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false