×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
لرستان با کمبود معلم ابتدایی مواجه است

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان /معاون مدیریت توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: ما در مقطع ابتدایی با بیشترین کمبود معلم مواجه هستیم که این نیاز در مقطع متوسطه کمتر احساس می‌شود.

عیسی سهرابی، معاون مدیریت توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه ۲۷ هزار نفر نیروی شاغل در اداره کل آموزش و پرورش داریم، اظهار کرد: این نیروها شامل نیروهای اداری، آموزشی و کادر اجرایی مدارس است.
وی افزود: ما در مقطع ابتدایی با کمبود معلم مواجه هستیم ، اما این قول را می‌دهیم که با شروع سال تحصیلی هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد.
معاون مدیریت توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: پیش‌بینی ما این است که ۱۳ هزار و ۵۶۳ کلاس درس دولتی آماده استقبال از دانش آموزان در سال تحصیلی جدید است.
سهرابی با بیان اینکه ما به معلم نیاز داریم، تاکید کرد: اما بنا بر ملاحظاتی نمی‌توانیم بگوییم در چه رشته‌ی کمبود داریم.
وی گفت: کمبود معلم را با استفاده از دانشجویان متعهد به خدمت ورودی جدید، استفاده از افرادی که در آزمون استخدامی دستگاه اجرایی پذیرفته شده‌اند همچنین نیروهای حق التدریسی شاغل و آزاد جبران می‌کنیم.
این‌مسوول در پایان با بیان اینکه کمبود معلم در استان در مجموع حاد نیست، تاکید کرد: همه تمهیدات مورد نیاز برای رفع کمبود معلم در مقاطع مختلف به ویژه ابتدایی در نظر گرفته شده است.فارس

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false