×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
لزوم تقویت کانون‌های مساجد/ کوتاهی در برنامه‌ریزی، بازگذاشتن میدان برای دشمنان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این‌که کوتاهی در برنامه‌ریزی برای اقشار مردم، بازگذاشتن میدان برای دشمنان است، گفت: مدیران کانون‌های مساجد باید متناسب با اقشار سه‌گانه جوانان برای جذب آنان به مساجد برنامه‌ریزی داشته باشند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان در همایش گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بیان کرد: برنامه‌ریزی دقیق برای تقویت برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ضروری است .

وی با اشاره به این‌که بیانات رهبر معظم انقلاب نقشه راه و چشم‌انداز کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است، افزود: مدیران و فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، باید با در نظر گرفتن چشم‌انداز، برای تقویت کانون‌های مساجد برنامه‌ریزی کنند .

حنان اضافه کرد: جذب جوانان به مساجد از مهم‌ترین رسالت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این‌که جوانان به سه دسته تقسم می‌شوند، اضافه کرد: دسته اول افراد مقید به ارزش‌ها هستند، دسته دوم افرادی هستند که به دلیل مشکلاتی چون اشتغال و اقتصاد با شبهات مواجه هستند و دسته سوم افراد خاکستری و یا بی‌تفاوت جامعه هستند .

وی اظهار کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید متناسب با اقشار سه‌گانه جوانان برای جذب آنان به مساجد برنامه‌ریزی داشته باشند .

حنان با بیان این‌که کوتاهی در برنامه‌ریزی برای اقشار مردم، بازگذاشتن میدان برای دشمنان است، افزود: باید برای حفظ دسته اول، پاسخ‌گویی به شبهات دسته دوم و جذب دسته سوم قشر جوان و نوجوان به مساجد برنامه‌ریزی صورت گیرد .

وی خاطرنشان کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای اثرگذار بودن در جامعه و موفقیت در جذب جوانان و نوجوان باید عقلانیت دینی را در خود تقویت و به سلاح علم و دانش تجهیز شوند .

حنان اضافه کرد: توجه به ذائقه جوانان از دیگر اصولی است که در برنامه‌ریزی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید مورد توجه مدیران و برنامه‌ریزان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قرار گیرد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این‌که تغییر ذائقه جوانان امری طبیعی است، گفت: توجه به ذائقه جوانان و نوجوان جهت موفقیت در جذب حداکثری این قشر به مساجد باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false