×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
لزوم حفظ شور و نشاط انتخاباتی

استاندار لرستان گفت: وظیفه همه ما ایجاد امید در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان، دکتر سید موسی خادمی در جلسه با مدیرکل و شورای معاونین صداوسیمای مرکز استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه صداوسیما در نظام جمهوری اسلامی بار سنگینی بر دوش دارد، اظهار کرد: این مرکز ازیک‌طرف حرف‌های مردم و منتقدین را پوشش داده و از طرفی حرف‌ها و پیام‌های نظام و دولت را انتقال می‌دهد .

  وی در ادامه افزود: انطباق این دو موضوع با هم به نحوی که منافع ملی کشور و مردم را حفظ کند کار سختی است .

  استاندار لرستان با بیان اینکه وظیفه ما به عنوان مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایجاد امید در بین مردم است، گفت: صداوسیمای مرکز استان طبق برآوردها، ارزیابی‌ها و مطالعات میدانی که انجام شده از مراکز موفق کشور است .

  وی افزود: خوشبختانه صداوسیمای مرکز لرستان از تعداد زیادی بیننده در داخل و خارج استان برخوردار است، بدین معنی که مردم به این مرکز اعتماد دارند و از دید آنان عنصر اول خبری در کشور و استان، صداوسیما است .

خادمی با بیان اینکه این مرکز برنامه‌های خوبی در حوزه فرهنگی هنری و ظرفیت‌های مرتبط با استان اجرا می‌کند، خاطرنشان کرد: بخش عمده این موفقیت‌ها مربوط به استعدادهای انسانی بوده، در صورتی که به لحاظ تجهیزات و امکانات از سایر استان‌ها ضعیف‌تر است .

  وی سال آینده را به لحاظ شروع رقابت‌های انتخاباتی سخت و دشوار عنوان کرد و گفت: ممکن است برخی از اهرم‌های بومی، قومی و شهرستانی در قالب سیاسی استفاده کنند که همگی نقاط افتراق است .

استاندار با بیان اینکه می‌خواهیم شور و نشاط انتخاباتی حفظ شود و از طرف دیگر مشکلاتی وجود دارد، افزود: در این شرایط نیازمند به وحدت و آرامش در جامعه‌ هستیم .

  استاندار لرستان با اشاره به برنامه‌های صداوسیمای مرکز استان در سال آینده اظهار کرد: استفاده از اسناد توسعه و معرفی استان از طریق ساخت سریال، معرفی مفاخر استان و موسیقی محلی که دارای ظرفیت بزرگی بوده چراکه صاحب سبک و تولید کننده بوده و اقدامات بسیار ارزشمند و اثربخشی است .

مقام عالی‌رتبه استان ضمن تشکر از صداوسیمای مرکز لرستان و با اشاره به اینکه این مرکز در بیان مشکلات، حمایت، آگاه بخشی مردم، انتقال نظرات دولت و مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌خوبی عمل کرده است، تصریح کرد: امیدواریم در استان این بالندگی ادامه داشته باشد و این مرکز همچنان بتواند در ترویج نظام ارزشی دینی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران طی سال آینده به‌خوبی انجام وظیفه کند.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false