×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ماجرای درگیری‌های جنوب شهر خرم‌آباد و برخورد شدید با عاملان

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: بیشترین قصورهای پزشکی احراز شده در پرونده‌ها به ترتیب مربوط به متخصصین زنان و زایمان، داندانپزشکان و جراحان عمومی بوده است.

به گزارش پژواک لرستان، حمیدرضا نظیفی ظهر امروز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه وضعیت استان در چندسال اخیر بهبود خوبی در بحث فضاهای فیزیکی پیدا کرده است، اظهار داشت: در مرکز استان ساختمان اداری و سالن تشریحی داریم که از لحاظ خدمات و تجهیزات یکی از بهترین سالن های تشریح در کشور است.

وی با بیان اینکه یک مرکز دادپزشک در محل قبرستان خضر ایجاد کرده ایم و کلیه اجسادی که بحث جنایی ندارند مستقیماً وارد آن مرکز می شوند و چنانچه حس کنند بحث جنایی دارد به مرکز گلدشت برای کالبد شکافی ارجاع می یابد، تصریح کرد: طی سال ۹۷ بیش از ۵۱ هزار پرونده را در پزشکی قانونی بررسی کرده ایم که حوادث رانندگی و نزاع بیشترین آمار را در این پرونده ها دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با تاکید بر اینکه بیش از ۵۵ درصد کل مراجعان در این دو بحث حوادث رانندگی و نزاع است که قابل فرهنگ سازی و کاهش است، افزود: در مورد فوتی های ناشی از تصادفات، ۴۲.۹ درصد راننده فوت کرده، ۴۳.۸ درصد سرنشین، ۲۱.۱ درصد عابر و ۱.۱ درصد مشخص نشده چه وضعیتی بوده است.

نظیفی خاطرنشان کرد: بیشترین قصورهای پزشکی احراز شده در پرونده ها به ترتیب مربوط به متخصصین زنان و زایمان، داندانپزشکان و جراحان عمومی است.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false