×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
محور قدیم پلدختر – خرم‌آباد در طرح جامع گردشگری گنجانده می‌شود


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: محور قدیم پلدختر – خرم‌آباد در طرح جامع گردشگری گنجانده می‌شود.

احمدرضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در خصوص محور قدیم پلدختر – خرم‌آباد که به عنوان مسیر گردشگری است،  اظهار کرد: موضوع گردشگری جزو موضوعات مهم و اساسی لرستان است.
وی ادامه داد: باید طرح جامع گردشگری در استان تهیه شود که قسمتی از آن به محور قدیم پلدختر – خرم‌آباد که به عنوان مسیر گردشگری مطرح است اختصاص خواهد یافت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: مشکل زیرساخت‌های گردشگری یکی از موضوعات اساسی استان بوده که باید جزو اولویت‌های استان قرار گیرد چرا که زیرساخت بسیار مهم است.
دالوند بیان کرد: در این جاده که مسیر گردشگری مطرح است باید امکانات آبرسانی، برق‌رسانی، اینترنت و شبکه ارتباطات و ارتباطات سیار است که باید سریعتر به سرانجام برسند.
وی افزود: ضرورت دارد در مساله گردشگری در لرستان که اولویت استان است اتفاقات جدی و چشمگیری انجام شود.
با احداث آزادراه خرم‌زال عمدتاً مشاغل خدماتی محور قدیم پلدختر از بین رفتند که با تعریف این محور گردشگری و احیای آن منطقه رونق اقتصادی پیدا خواهد کرد که عمدتا  تحقق این موضوع در گرو تأمین اعتبار و تعامل بین سایر دستگاه‌های اجرایی است که امیدواریم هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false