×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان: هر مدیری قصد تبلیغ و سواستفاده از جایگاه اداری خود برای کاندیدایی دارد استعفا دهد

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: مدیران، معاونین و روسای داخلی ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق لرستان اگر قصد تبلیغ و سو استفاده از جایگاه مقدس آموزش و پرورش به نفع کاندیدایی را دارند قبل از هر چیز استعفای خود را ارائه دهند.
رضا زینی وند مقدم در گردهمایی مشترک شورای معاونین اداره کل, مدیران, روسا و معاونین آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان لرستان که با حضور مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان برگزار شد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حاصل سالها پایمردی، صبر، استقامت و جانفشانی دلیر مردان این سرزمین دانست و گفت: امام خمینی(ره) با رهبری حکیمانه خود و با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و و بنیانگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی بهترین الگوی حکومت مردم سالاری دینی را به جهانیان ارائه داد و به مردم و مسلمان جهان نشان داد که استقلال و آزادیخواهی با اسلام هیچ منافاتی نداشته و جمهوریت و اسلامیت منتخب مردم در ۱۲فروردین ۱۳۵۸ دو اصل انفکاک ناپذیر و مکمل یکدیگر برخلاف جنبشهای ناموفق گذشته می باشند.
وی با بیان اینکه با برگزاری هر انتخابات روح, نفس و جان تازه ای در کالبد نظام دمیده می شود و فرصت بی نظیری برای کشور, نظام و مردم ایجاد می گردد,گفت: هرآنچه باعث ناامیدی, دلسردی و بی اعتمادی مردم شود و موجب شود مردم از انتخابات روی برگردانند عملی بسیار مذموم و ناپسنداست که در این راستا وظیفه و رسالت ما برای آگاه سازی جامعه به منظور حضور پرشور مردم در انتخابات سنگین و حساس می باشد.
وی جایگاه آموزش و پرورش را جایگاهی مقدس و اثرگذار در جامعه دانست و گفت: به واسطه مسئولیت و رسالتی که ما در ساختن فرهنگ, باورها, ارزشها و هویت کودکان, نوجوانان و جوانان این مرز و بوم داریم و بدین واسطه بیشترین ارتباط را با مردم داریم انتظار می رود بعنوان هادیان و رهبران آموزشی و تربیتی جامعه علاوه بر مراقبت و پرهیز از هر گونه جهت گیری به نفع کاندیداها, جریانات و گروه های خاص, نسبت به آگاه سازی نسل جوان به اهمیت امر انتخابات در تعیین سرنوشت جامعه تلاش کرده و خدای ناکرده از حدود و ثغور و چارچوبهای قانونی در این زمینه خارج نشویم.
زینی وند مقدم افزود: شان و جایگاه معلمی و قداست شغل ما, اجازه نمی دهد ما وارد بازی های سیاسی, قبیله ای, باندی و گروهی مشغول در جریان انتخابات شویم و قانون گریز باشیم و از چارچوب ضوابط و ارزشهای نظام و حرفه ای معلمی خود عدول کنیم و نظام تعلیم و تربیت را فدای اغراض شخصی, گروهی و سیاسی دیگران کنیم.
وی گفت: در مسئله انتخابات سیاست و رویکرد ما بی طرفی کامل, اجرای دقیق قانون, جلب اعتماد عمومی و تشویق و ترغیب مردم به پای صندوقهای رای و حضور پر شور و با شکوه دراین صحنه سرنوشت ساز کشوراست. لذا تمام کاندیداهای بزرگواراز دید مسئولین آموزش و پرورش, قابل احترام و اکرام و از حقوق مساوی برخوردارند و اگر مدیران، معاونین و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق لرستان بخواهند از این حدود و چارچوب خارج شده و به نفع کاندیدایی خاص از امکانات و پست و جایگاه اداری خود در این زمینه سو استفاده کنند قبل از ورود به این کار بایستی استعفای خود را ارائه دهند. علاوه برآن با توجه به ممنوع بودن تبلیغ در محیطهای اداری, آموزشی و پرورشی, کارکنان اداری نیز درصورت تمایل به تبلیغ برای کاندیدای مورد نظرشان می توانند از مرخصی قانونی خود تا پایان انتخابات استفاده کنند.
مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان در این جلسه انتخابات را از مهمترین پروژه های سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و گفت: آموزش و پرورش نقشی بی بدیل در پیشرفت و اعتلای جامعه دارد و در موضوع انتخابات نیز اعتقاد داریم که نخبگان و فرهنگیان دستگاه تعلیم و تربیت در پرشور برگزار شدن اصل انتخابات با آگاه سازی مردم به حق تعیین سرنوشت خود رسالتی مهم بر عهده دارند.
علیرضا بیرانوند جایگاه آموزش و پرورش را فراتر از سیاست زدگی در این موضوع برشمرد و گفت: برگزاری همچین گردهمایی با این موضوع نشان از تلاش و همت مدیریت دستگاه بر پرهیز از هرگونه دخالت و حمایت از کاندیداهای مختلف دارد./ روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false