×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مرخصی تمام مدیران دستگاه‌های خدمات رسان لغو می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: با توجه به احتمال وقوع سیل در روزهای آینده مرخصی تمام مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی استان لغو شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان، احمد مرادپور شامگاه یکشنبه در ستاد مدیریت بحران لرستان ضمن اعلام آماده‌باش به همه دستگاه‌ها، اظهار داشت: با توجه به احتمال وقوع سیل در روزهای آینده مرخصی تمام مدیران دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی استان لغو شده است.

وی گفت: در مدیریت بحران باید از توان مردم بیشتر استفاده و اطلاع‌رسانی درستی انجام شود چراکه بر اساس پیش‌بینی هواشناسی احتمال تکرار سیل گذشته در روزهای آینده وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان افزود: آنچه سبب نگرانی شده شهرستان الیگودرز است که طی روزهای گذشته بارش برف سنگین بوده و ذوب شدن برف‌ها سیل با دبی بالایی در شهرستان الیگودرز و سپیددشت به وجود خواهد آورد؛ در همین راستا برای مقابله با خسارات جبران‌ناپذیر باید اطلاع‌رسانی وسیع انجام شود و همچنین در صورت نیاز جاده خرم‌آباد به پل‌دختر بسته شود.

مرادپور با اشاره به حضور گسترده مسافران نوروزی در استان عنوان کرد: بر اساس آمار، حضور مسافران نوروزی در استان در مقایسه با سال گذشته تا امروز ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش داشته و همچنین با توجه به حجم بالای گردشگران به‌طرف آبشار بیشه، در گردنه ورودی بیشه احتمال رانش وجود دارد که راهداری باید مستقر شود و مسیر را ببندند؛ همچنین در مورد همه مسیرهای منتهی به آبشارها با اطلاع‌رسانی فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها اعلام شود که تا پایان بارندگی مسیرها قابل‌استفاده نیست.

وی تصریح کرد: از امروز مرخصی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی وامدادی لغو و چنانچه مدیری مرخص رفته باید برگردد و در استان حضور داشته باشد.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false