×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مرکز جامع توان‌بخشی خیریه در خرم‌آباد افتتاح شد

آیین افتتاحیه مرکز خیریه جامع توان‌بخشی «لیلا کدخدایی» در اداره کل بهزیستی لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان، فاطمه‌زهرا توکلی، مدیرکل بهزیستی لرستان یکشنبه در این آئین ضمن قدردانی از مساعدت بانوی خَیر طاهره الوندی و مهندس کدخدایی، اظهارکرد: ثروت واقعی کشور مردان و زنانی هستند که در در گرو حل مشکلات دارند.

وی با ذکر این مطلب که امروز به واسطه خیرین شاهد ایجاد یک ظرفیت برای جامعه هدف سازمان بهزیستی لرستان هستیم، افزود: بهزیستی به دلیل تنوع خدماتی که ارائه می‌دهد نیازمند مشارکت بیشتر خیرین است.

توکلی با تاکید بر اینکه مداخلات بهزیستی پیش از تولد تا کهولت و سالمندی به جامعه ارائه می‌شود، ادامه داد: بیش از ۱۵۰ وظیفه بر عهده بهزیستی است و اگر مشارکت خیرین نبود بسیاری از مشکلات بر زمین می‌ماند.

مدیرکل بهزیستی لرستان ظرفیت مرکز جامع توانبخشی لیلا کدخدایی را که به همت خانم الوندی و فرزندش مهندس کدخدایی به منصه ظهور رسیده است را فرصتی برای رسیدگی به بخشی از مشکلات گفتار درمانی، شنوایی سنجی و فیزیوتراپی جامعه هدف معلولان دانست و افزود: از ۵۰ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی ۱۳ هزار نفر در خرم‌آباد هستند.

وی با اشاره به اینکه کار این پروژه از سال گذشته با اعتبار یک میلیارد تومان آغاز شد، ادامه داد: مرکز جامع توانبخشی لیلا کدخدایی مصداق واقعی باقیات و صالحات است.

توکلی با تاکید بر اینکه به لطف فضای همدلی تلاش صادقانه همکاران بهزیستی فضا برای ورود خیرین در حوزه توانبخشی باز است، اضافه کرد: به همت مهندس کدخدایی مؤسسه خیریه رسیدگی به امور ایتام ثبت شده است و هم‌چنین به همت بانوی خَیر طاهره الوندی کلنگ ساخت مرکز ارتوپدی بهزیستی بر زمین زده خواهد شد.

قاسم ولی‌زاده، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز در این آئین اظهارکرد: امروز مددکاری و مشارکت در همه موضوعات بحث اول اجتماع است.

وی فلسفه تشکیل جلسات و افتتاحیه‌های پروژه‌های خیر ساز را معرفی چهره‌های خدوم به جامعه دانست و گفت: این افراد با عمل خیر خود کمک کردن را به ما یاد می‌دهند این در حالی است که کمک کردن و حضور در کار خیر ریشه تاریخی دارد.

ولی‌زاده با اشاره به این‌که خیرین در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کنند، ادامه داد: سیل اخیر از زمان‌هایی بود که شاهد حضور خیرین بودیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اعلام رضایت از عملکرد بهزیستی لرستان در سیل اخیر، ادامه داد: بهزیستی لرستان از ابتدای وقوع سیل در لرستان با اعزام مشاورین و اورژانس اجتماعی صددرصد مناطق سیل‌زده را پوشش داد.

در ادامه این مراسم آئین کلنگ زنی احداث مرکز ارتوپد فنی خیریه به مساحت ۳۱۰ متر مربع توسط این خیر به زمین زده شد. اعتبار پیش بینی شده برای این مرکز بالغ بر بیست میلیارد ریال است.

گفتنی است که در بخشی از این برنامه از دست اندرکاران ساخت این پروژه خیریه توسط بهزیستی لرستان تقدیر شد.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false