×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
معرفی ۳ داروخانه متخلف به تعزیرات حکومتی در لرستان


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از معرفی سه داروخانه متخلف به تعزیرات حکومتی و پلمب یک واحد مکمل فروشی در استان خبر داد.

محسن اسدبیگی، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در چهار ماهه امسال برای کشفیات قاچاق مواد غذایی، آرایشی بهداشتی و دارویی۳۴ پرونده تشکیل شده که ۳۱ پرونده مربوط به قاچاق مواد غذایی و آرایشی و سه پرونده مربوط به قاچاق دارو در استان بوده است.
وی با بیان اینکه اقلام غذایی شامل گردو، بادام هندی و نوشیدنی‌های غیرمجاز، آرایشی بهداشتی شامل عطر و ادکلن و … بوده است،  اضافه کرد: ارزش این میزان کشفیات بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه در این مدت ۱۶۵ مورد بازدید مشترک با صمت، تعزیرات و اماکن از مکان‌های مختلف داشتیم، گفت: میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی را نشان می‌دهد.
اسدبیگی بیان کرد: همچنین ۱۷۲ مورد گشت مشترک با همکاری ناجا، اماکن، صمت و تعزیرات از عطاری‌ها و مکمل‌فروشی‌های سطح استان انجام شده است.
وی عنوان کرد: ۳۰ پرونده تخلف برای عطاری‌ها و شش پرونده تخلف برای مکمل فروشی‌ها تشکیل شده و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: یک واحد مکمل فروشی نیز پلمب و به دستگاه قضایی استان معرفی شد.  
وی با بیان اینکه ۱۹۲ داروخانه در استان به مردم خدمات ارائه می‌دهند،  اظهار کرد: همچنین ۳۹۸ مورد بازدید از داروخانه‌های استان انجام  شده و سه داروخانه به دلیل داشتن دارو و تجهیزات غیرمجاز به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
اسدبیگی کفت: دو داروخانه بزرگ دولتی در خرم‌آباد و بروجرد به مردم ارائه خدمات دارند.  ایسنا

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false