×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ممنوعیت خروج مرغ از لرستان



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ رئیس اتاق اصناف لرستان گفت: در راستای تنظیم بازار و برای هماهنگی بین عرضه و تقاضا، خروج مرغ از لرستان ممنوع شده است.

منوچهر اسبکوه، رئیس اتاق اصناف لرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه قیمت مرغ در استان نسبت به استان های همجوار کمتر است این موضوع سبب شده تا تمایل به فروش مرغ در استان های دیگر بیشتر شود و همین موضوع مشکل در عرضه و تقاضا ایجاد کرد.
وی افزود: در همین راستا برای جلوگیری از خروج مرغ از استان اقدام شد و در حال حاضر کمبود مرغ در استان وجود ندارد و هر کیلو مرغ به قیمت ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود.
رئیس اتاق اصناف لرستان با اشاره به تامین روغن مورد نیاز تصریح کرد: سهمیه های زیادی در این مدت برای استان جذب شده و به میزان کافی روغن در همه فروشگاه ها توزیع شده که در روستاها نیز با برنامه ریزی لازم روغن جامد عرضه شد. 
اسبکوه عنوان کرد: تعدادی از فروشگاه ها متاسفانه فروش روغن را منوط به خرید برخی دیگر از اقلام کرده بودند که طی بازدیدهای صورت گرفته تذکرات و اخطاهای لازم داده شد و این فروش اجباری در چهار فروشگاه زنجیره ای رخ داده بود که برخورد صورت گرفت.
وی با بیان اینکه کمبود کالای اساسی در بازار وجود ندارد خاطرنشان کرد: اقلام مورد نیاز به اندازه کافی در بازار وجود دارد و نیاز است شهروندان به اندازه نیاز خرید کنند البته برای بازار شب عید برنامه ریزی لازم صورت گرفته و هیچگونه کمبودی برای کالاهای اساسی نیست.
رئیس اتاق اصناف لرستان گفت: نظارت های لازم در بازار آغاز شده و هر روز گشت ها در بازار حضور دارند و بر قیمت ها نظارت می کنند.Mr/خبرگزاری دانا

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false