×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
من یک لرستانی ام از حذف تاجگردون ناراحت و متاسفم: علی گودرزیان ع پایدار


جناب دکترتاجگردون! ما نه نمک نشناسیم ! و نه برادرکش! پیام دکتر پزشکیان نماینده محترم تبریز در مجلس شورای اسلامی ایران را چند بار گوش دادم و دیدم و همچنین برخی از کلیپ های دکتر تاجگردون درمجلس شورای اسلامی را ملاحظه کردم و مصاحبه ی اخیرشان در باره مخالفان حضور ایشان درمجلس را مرورکردم بسیاربه حال این روزگار که نسق ها و رویه ها، شکسته است تاسف خوردم.

دکتر تاجگردون یکی از شانس های غرب کشور بود خیلی باید وقت بگذرانیم تا دوباره تاجگردونی دیگر به مجلسمان راه یابد.

تاجگردون نماینده ی زبان آور مردم ایران است ایران به چنین فرزندانی می بالد درمدتی کوتاه توانست شایستگی و لیاقت و شجاعت و مردمداری خودرا به اثبات برساند.

لرستانی های همه می دانند که تاجگردون جرمش اختلاس نبود! در کمیسیون تحقیق همین مجلس انقلابی همه ی اتهاماتی که به ایشان داده شده بود رد شدند! و قرارشده بود که فقط نامه ی کمیسیون درصحن علنی مجلس قرائت شود و مسئله ختم به خیر شود!

ما لرستانی ها از حذف این نماینده ی بزرگ ایران و ندای رسای اقوام زاگرس نشین دکتر تاجگردون بسیار ناراحتیم و بسیار متاسفیم که در سپهر سیاسی و درمرکز تصمیم گیری ملت که این روزها دیگر چیزی برای عرضه ندارد تاجگردون با جنجال آفرینی بر سر هیچ، حذف می شود!

تاجگردون به شهادت نمایندگان پیشین لرستان، در تامین اعتبارات طرح ها و پروژه های ملی لرستان یک پای کاربوده و ریاست ایشان برکمیسیون بودجه ی مجلس شورای اسلامی مایه ی برکت برای غرب کشور بوده است ازاین جهت مردم نمک شناس لرستان قدردان زحمات ایشان هستند و به هیچ وجه برادرکش نیستند!

کسی که در شورای نگهبان تایید صلاحیت می شود ! کسی که از استعلام مراکز چهارگانه، پاک از آب درمی آید! کسی که در کمیسیون تحقیق مجلس که برای همین منظورها تشکیل شده، از اتهامات برائت می گیرد و با نمایندگی تاجگردون موافقت می کند، چرا باید با هو و جنجال و دروغ ها و تهمت های بی سند و مدرک سیاست بازان در صحن علنی مجلس انقلابی اعتبارنامه ی ایشان رد شود!؟

همه ی رسانه نگاران عزیز لرستانی با دیدن این پیام دکتر پزشکیان و همچنین پیام نماینده لرتبار زاگرس نشینان که افتخار زاگرس و ایران بود، بهتراست حمایت خودرا از تاج گردن اعلام کنند ما لرستانی ها نه تنها موافق ظلم به تاجگردن نبوده و نیستیم بلکه حسرت می خوریم که سیاست بازان این فرصت را از اقوام بزرگ زاگرس نشینان گرفتند!!

تاریخ، تاجگردون و نطق های اندیشمندانه ی ایشان دردفاع ازمردم را فراموش نخواهد کرد همین امروز فالوورهای پیج اینستاگرام ایشان به هزاران تن رسید و این نشان می دهد که عزت و‌کرامت انسان به مردمداری و مردم نوازی است و این تهمت های ناروا و پوچ، نه تنها باعث سرافکندگی نمی شود بلکه راه نشانی برای محبوبیت درقلب مردم می شود.

هشتک های تاجگردون دربستراینستاگرام، نشان می دهد که مردم تاجگردون را دوست دارند و ایشان را با تعابیری همچون: یک راه تازه از تعامل کنشگرانه، تاجگردون ناجی زاگرس، چهره ی تکرار ناشدنی، صدای قوم لر، تاجگردونیسم، تاجگردون محبوب دل ها، صدای مظلومیت، تاجگردون محرومین، آفتاب درخشان زاگرس و..‌‌. یاد می کنند!

اگر بپذیریم هیچ چیزی برای یک ایرانی جای نام و آوازه ی نیک او نمی گیرد، امروز شک ندارم که دکترتاجگردون به مهمترین سرمایه و آرمان خود رسیده است.
من و امثال من برای مردم محرومی ناراحتیم که به واسطه ی تعامل و قدرت لابیگری و چانه زنی این مرد قدرتمند پارلمان ایران، می توانستند به بهبود وضع معیشت خود امیدوارباشند! انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false