×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مهمترین هدف برگزاری رویداد های کارآفرینی آموزش جوانان برای تبدیل ایده به کسب و کار است

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان گفت: مهمترین هدف برگزاری رویداد های کارآفرینی آموزش جوانان برای تبدیل ایده به کسب و کار است.
دکتر امین سلاحورزیان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در رویدادهای کارآفرینی به صورت کلی و مختصر مفاهیم پایه‌ای و روند راه اندازی کسب و کار برای مخاطبان توضیح داده می‌شود و شرکت‌کنندگان در باقی رویداد فعالیت‌های گروهی انجام می‌دهند، افزود: تا پایان سال‌جاری ۱۶ رویداد کارآفرینی در جهاد دانشگاهی استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این فعالیت ها باعث می شوند افراد بتوانند تلخی و شیرینی کارهایی را که استارت آپ ها به طور معمول انجام می دهند به چشم دیده و آنها را در محیطی امن و در سطحی پایین‌تر تجربه کنند.

سلاحورزیان یادآور شد: معمولاً منتورهایی در طول برنامه همراه شرکت کنندگان هستند تا هم تجربه خود را به آنها منتقل کنند و هم یادگیری مخاطبان از رویداد را افزایش دهند.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان خاطر نشان کرد: در طول سال رویدادهای مختلفی با محوریت کسب و کار و کسب درآمد در مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان برگزار می‌شود که تاکنون رویدادهایی با عناوینی از جمله راه اندازی کسب و کار در حوزه صنایع دستی، استارآپ و مراحل راه اندازی آن، اینترنت و فرصت های درآمدزایی در گردشگری لرستان و… برگزار شده است.

وی یادآور شد: خوشبختانه استقبال جوانان خلاق و کارآفرین استان از برگزاری این رویدادها بسیار خوب است و امیدواریم با کمک این آموزش ها بتوانیم ذهن جوانان را برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی باز کنیم.

سلاحورزیان افزود: در راستای اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان به همت مرکز رشد جهاددانشگاهی رویدادهای دورهمی وبیناری دیدار با با موضوعات معلمی بر قواعد استراتژی در استارتاپ ها، خلاقیت در طراحی بسته بندی و راه اندازی کسب و کار در حوزه صنایع دستی ماه گذشته برگزار شد.
سلاحورزیان یادآور شد: در اجرای این رویدادها مهمترین و اساسی ترین عاملی که منجر به افزایش کیفیت می‌شود حضور منتورهای متخصص و باتجربه است که خوشبختانه ما با دقت و حساسیت بالایی آنها را انتخاب کرده‌ایم.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد لرستان گفت :مهمترین هدف برگزاری این رویداد ها آموزش و ایجاد تجربه برای تبدیل ایده به کسب و کار توسط جوانان است.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false