×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
نامه ی سرگشاده محمود نظری به دکتر رئیسی


جناب آقای رئیس جمهور؛ پرداخت فوق العاده ویژه ی معلمان با استناد به بند(۱۰) ماده ی(۶۸) قانون خدمات کشوری با رعایت مصوبه ی شماره ۱۳۸۰۹۱/ت ۵۰۰۰۰ مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ هیات محترم وزیران برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل راسا معلمان ‌به میزان حداقل و حداکثر به ترتیب ۲۱ درصد و ۲۷درصد لحاظ گردیده و دولت دوازدهم در واپسین روزهای حیات سیاسی خود آن را عملیاتی نموده است، جناب میرکاظمی ریاست برنامه و بودجه بدلیل عدم تامین اعتبار جلوی آنرا مسدود کرده و موجبات نگرانی جامعه ی بزرگ فرهنگیان کشور را فراهم آورده است!

لذا مستدعی است جامعه ی بیمار فرهنگیان که حدود نیم قرن است مورد بی مهری دولتمردان قرار گرفته اند، آرام همچون بغضی گره خورده در تنهایی خویش بر گونه های درد فرو غلطیده اند و تجارت ورشکسته ی سیاسیون را که بزرگترین دلیلش عدم اعتماد و مشارکت فرهنگیان در لایه های تصمیم ‌گیری و تصمیم سازی است را به نظاره نشسته اند و اجساد تجزیه شده ی آرزوهایشان با آلت قتاله و تیغ های در دست زنگیان مست را در بایگانی تاریخ به چشم خویش دیده اند که چگونه سر از تن معصومیت و آرزوهای معصومشان جدا می کند و چگونه جامعه ی بزرگ فرهنگیان مورد بی مهری دولتمردان چپ، راست، اصولگرا و اصلاح طلب قرار می گیرند و در کمال تعجب روسای جمهور وزرای ناکارآمد را بر عریض الطویل ترین و کارآمدترین وزارتخانه بکار می گمارند؟

جناب رئیسی؛
آیا در هندسه ی نگاه شما دکتر حاج بابایی که برادر دو شهید والامقام است و سابقه ی جبهه و جنگ دارد و شخصیتی موجه و مورد اقبال اصلاح طلب و اصولگراست و جامعه ی بزرگ فرهنگیان وی را برخواسته از متن و بطن خود میدانند جایی ندارد؟

جناب آقای رئیسی؛
درشعاع نگاه شما فقط داشتن مدرک دکترا اولویت، انتخاب هاست و چرا هزاران فرهیخته ی فرهنگی که تکرارشان نام حاج بابایی است، جای ندارد؟

جناب آقای رئیسی؛
فرهنگیان می خواهند بدانند که این همه جسارت و جنگندگی در وجود وزیر معرفی شده بوسیله ی جنابتان «باغگلی» محصول تزریق کدامین پشتوانه بود که این گونه بی شرمانه بر مجلس انقلابی می تازید و بیان می کرد، در صورت رای نیاوری ام، بعد از من وزیری با مشخصات من خواهد آمد و در آن صورت مجبور به رای اعتماد خواهید بود؟

جناب رئیسی؛
چرا همیشه آ.پ که مهد نخبگان و اندیشمندان است، این گونه باید سیبل ناکارآمدی ها قرار گیرد؟ آیا معرفی وزیری که حکم پرسنلی ندارد و جزء جامعه ی بزرگ فرهنگیان نیست، توهین به شخصیت والای کرسی وزارت آ.پ که روزگاری اندیشمندانی همچون شکوهی، نجفی، باهنر و رجایی بر آن تکیه زده اند نیست؟

جناب رئیسی؛
چرا کابینه ی که آخرین تیر ترکش برای بازگرداندن تدبیر و امید خدشه دار شده بوسیله ی دولت دامادهاست، این گونه باید جای وزرای کارآمدی نظیر نیک زادها وحاجی بابایی ها در آن کمرنگ باشد؟ رجاء واثق دارم که ملت شریف و بزرگ و نژاده ایران با تمام وجود پشت شما را خواهند گرفت و هرکسی بسهم خود نمی خواهد هوس های یاغی بر آمال و آرزوهای مردمانش بوسه زند، و همگان میخواهیم همه چیز ملی باشد تا مسلسل کینه ها، نابارور گردد و روح صداقت و پاکی بر شفیره ی اتحاد، دوستی ها و منافع ملی مان پیوند خورد تا نیلوفرهای شکسته، التیام یابند و روح شقایق های مادرمان تاول نزند تا قُرق شعبان بی مخ ها ویران گردد و اخلاق و انسانیت سرفصل دولت مردمی کار و کرامت گردد!

جناب رئیسی:
مردم می خواهند زخم های ناکارآمدی دولت های پیشین را پاشویه ی وحدت دهند تا همگان بدانیم “ایران سرای ماست”و این دولت میخواهد فرصت تنفس برای دهک های زجر دیده و مجروح از بی توجهی ها فراهم گردد و ‌زخم های وجود و بغض های فراموش شده مان با آب تقدیر شسته گردد و سهم ما از ایران عزت و اقتدار گردد؟

جناب آیت اله رئیسی؛
با چشم عدالت بر پهنه ی گسترده ی آ.پ‌ بنگرید تا بدانید سهم لرستان مدارسی کپری ومدارس سرد و بی روح کانکسی است و معلمان لرستان با بخاری های چوبی در فصول سرما بچه ها را گرم می کنند و هنوز در زز و ماهرو، در کاکاوند دلفان، در قلایی و شینه سلسله و کوهدشت، پلدختر و معمولان و… فرزندان لرستان سهمشان از تحصیل کپرهای بدبختی گردیده است؟

جناب دکتر رئیسی؛
قصه ی پردرد آ.پ هنگامی نیاز به جراحی دارد که وزرای نپخته و پیشنهادی به مجلس میخواهند نخستین کپرنیک های ایران گردند و در هندسه ی نگاه آنان کوچکترین برداشتی از مدارس کپری و کانکسی وجود ندارد…

جناب رئیسی؛
ما در رَمی جَمرات چشمان نافذ تصمیم گیران و تصمیم سازان شما روزی هزاران بار سقوط میکنیم و دلهای مجروحمان، مامن غریب ترین واژه هاست و امید داریم واژگان وحدت بخش سفره ی از سلامت و نان و پنیر در دلهامان ایجاد نماید تا لب هایمان برای نوشتن عریضه نجنبد و دولت کار و کرامت شما به جاده ی ذهنمان وصل گردد و خروار خروار جاده ی ابریشم در نگاهمان بروید. به امید موفقیت./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false