×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
نقل و انتقالات درون استانی فرهنگیان بررسی شد

به گزارش پژواک لرستان، رضا زینی وند مقدم، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در این جلسه یکی از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش را کمبود نیروی انسانی در برخی از جنس رشته ها و مقاطع تحصیلی عنوان کرد و گفت: کلیه مراحل نقل و انتقال باید از راه قانونی و ضوابط مندرج در بخشنامه های ارسالی اجرا شود تا حق هیچ فردی تضییع نشود.

وی تاکید کرد: مساله عدم نیاز در مبدا و نیاز مبدا، از شروطی است که در تایید خروج نیرو به آن باید توجه شود و بر مبنای اطلاعات سامانه ی بکفا و تراز نیروی انسانی منطقه ی مقصد، هماهنگی، همکاری و اقدام مناسب در این زمینه معمول شود.

زینی وند مقدم با اشاره به اینکه در نقل و انتقالات فرهنگیان، رفع مشکلات متقاضیان انتقال با در نظر داشتن وضعیت تراز نیروی انسانی و کمبود و مازاد نیرو انجام خواهد شد، گفت: نقل و انتقال فرهنگیانی که متقاضی انتقال درون استانی هستند باید متناسب با شرایط شیوه‌نامه، از راه قانونی و ضوابط مندرج در بخشنامه‌های ارسالی و همچنین با تکریم شأن و مقام معلم اجرا شود تا حق هیچ فردی ضایع نشود.

وی اهداف نقل و انتقال فرهنگیان را تسریع و تسهیل امور مرتبط با انتقال کارکنان، رفع کمبود و توازن نیروی انسانی شهرستانها و مناطق استان، ایجاد زمینه مساعد برای استفاده بهینه از نیروی انسانی و افزایش میزان سطح رضایت شغلی معلمان عنوان کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد:  آموزش وپرورش لرستان نهایت تلاش وکوشش خود را برای رفع مشکلات فرهنگیان بکار می برد.

پرویز موسی پور، رئیس اداره امور اداری آموزش و پرورش لرستان  در ادامه گفت : از آنجا که  سیاست آموزش و پرورش بر این بوده که نقل و انتقال فرهنگیان قبل از سال تحصیلی انجام شود، لذا با عنایت به بخشنامه ارسالی به شهرستان ها و مناطق استان،  یک ماه مهلت ثبت نام همکاران بوده که پس از آن اطلاعات در سیستم تایید شده و امروز مورد بررسی قرار می گیرد.

 وی ابراز امیدواری کرد با توجه به سیاست های وزارت متبوع و مدیر کل محترم  و علی رغم کاهش نیروی انسانی بتوانیم بخشی از مشکلات فرهنگیان را حل و فصل کنیم.

قابل ذکر است در این جلسه که به مدت دو روز برگزار می شود،  تقاضای نقل و انتقالات درون استانی۶۱۸ نفراز فرهنگیان داخل استان بررسی شده و تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false