×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
هیچ، سهم کارگران از مجموعه های ورزشی کارگران خرم آباد

مهندس مسلم رضایی پور

دستگاه های اجرایی کشور حسب ضوابط و اختیارات قانونی و با استفاده از اعتبارات استانی و ملی این حوزه، در کنار انجام وظایف و ماموریت های محوله، همواره برای رفاهیات افراد وابسته و تحت پوشش،  اقداماتی نه در خور شان ایشان بلکه در حد بضاعت خود انجام می دهند.

در خرم آباد، برآیند تلاش های انجام شده ی سنوات گذشته با این رویکرد، احداث مجتمع ورزشی “کارگران” شامل استخر، سالن سرپوشیده، زمین فوتبال و … در مجاورت اداره کل کار و امور اجتماعی سابق اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی فعلی شد.

مجموعه ای که بنام شریف “کارگران” احداث شده و قاعدتا باید در راستای تقویت نشاط و سلامتی این قشر عزیز جامعه قرار گیرد، اتفاقی که در دستگاه های آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه های دارای این امکانات مشابه، به درستی انجام گرفته ولی در خصوص مجموعه ورزشی کارگران خرم آباد، عملا تا کنون چنین اتفاقی نیفتاده و هیچ، سهم کارگران هم استانی و همشهری از این مجموعه ورزشی می باشد.

به هر حال، در این روزهای مزین به نام کارگر، ایجاد سهمیه برای استفاده کارگران از این مجموعه های ورزشی با برنامه ریزی و ساز و کار مناسب، یا تغییر نام این مجموعه ورزشی، برای بهره مندان سانس های اختصاصی از آنها، حداقل اقدامی است که می تواند مورد توجه مسولین امر قرار گیرد.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false