×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
واکنش وزیر صمت به کیفیت پایین خودروها


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ علیرضا رزم حسینی گفت: بابت خودرو‌های بی کیفیت از مردم عذرخواهی می‌کنم و شرمنده ایم که نتوانستیم برای مردم خودرو باکیفیت تولید کنیم.
 
علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت گذاری خودرو توسط شورای رقابت تعیین می شود و تغییر نخواهد کرد.

رزم حسینی گفت: نشست خوبی در وزارت صمت با معاون اول رئیس جمهور برگزار شد. بیش از ۵ هزار شرکت دانش بنیان با وزارت صنعت معدن و تجارت همکاری دارد. با توجه به ۴۰ درصد تولید ناخالص داخلی در این وزارتخانه و ۳۸ درصد اشتغال پایدار نشان می دهد ظرفیت بسیار خوبی در شرکت های دانش بنیان وجود دارد و حتما همکاری خوبی با این شرکت ها خواهیم داشت.

وی گفت: متاسفانه در حوزه صنعت خودرو عقب افتادگی و آن طور که باید در ساخت داخل پیش نرفته ایم که  این رویه نتیجه تحریم هاست که نشان داد صنعت خودرو چقدر وابستگی به ارز دارد. بابت خودرو‌های بی کیفیت از مردم عذرخواهی می‌کنم و شرمنده ایم که نتوانستیم برای مردم خودرو باکیفیت تولید کنیم.

وزیر صمت ادامه داد: امیدواریم در جهت ساخت داخل بهتر حرکت کنیم و  در زمینه خودرو تصمیمات خوبی می‌گیریم و شرکت های دولتی را باید ایجاد کنیم.

امسال تولید ۵۸  درصد افزایش یافت
رزم حسینی تاکید کرد: فکر می‌کنم با این همکاری مشترک در جهت تعمیق بتوانیم نهضت ساخت داخل را پیش ببریم. امسال ۵۸ درصد تولید افزایش یافت، شرکت‌هایی خارجی که در ایران بودند رفتند و  این فرصت خوبی برای شرکت‌های داخلی شد.

خبر خوشی که رئیس جمهور در روزها آینده ابلاغ خواهد کرد
او بیان کرد: البته باید وزارت صنعت، معدن و تجارت بروکراسی نحس اداری را تغییر دهد. این حرکت را سعی می کنیم با تشکل کارگروه بخش خصوصی و دولت همراه کنیم. یک خبر خوش هم بدهیم که آقای رئیس جمهور در چند روز آینده ابلاغ خواهد کرد سیاست جدیدی مربوط به صادرات در برابر واردات خواهیم داشت.باشگاه خبرنگاران/MR

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false