×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ورود مجلس برای تقویت ارزش پول ملی


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس از بعد نظارتی خود به موضوع تقویت ارزش پول ملی ورود پیدا کرده است.

غلامرضا مرحبا در رشت، درباره تقویت ارزش پول ملی اظهار داشت: وزارت اقتصاد و بانک مرکزی متولی اجرایی تقویت ارزش پول ملی هستند که باید با تنظیم سیاست‌های پولی و مالی  ارزش پول ملی را تقویت کنند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مواردی نظیر کسری بودجه، خلق پول بدون پشتوانه و حجم نقدینگی از عواملی هستند که سبب کاهش ارزش پول ملی می‌شوند.
وی درباره پیگیری مجلس برای تقویت ارزش پول ملی ابراز داشت: مجلس و کمیسیون اقتصادی در جهت تقویت ارزش پول ملی ورود پیدا کرده اما در این زمینه در حال حاضر موضوع تصویب  قانون مطرح نیست.
بیشتر بخوانیدعضو کمیسیون صنایع مجلس: اشتغال، اقتصاد و صنعت باید اولویت دولت در استان آذربایجان شرقی باشد
نماینده مردم قزوین در مجلس: کوبیدن بر طبل ناامیدی مشکلی را حل نمی‌کند
نماینده مردم بجنورد در مجلس: شورای ترافیک خراسان شمالی مسئول گره زدن ترافیک است
مرحبا گفت: کمیسیون اقتصادی از بعد نظارتی خود به این موضوع رسیدگی و با دستگاه‌های مربوطه همکاری می‌کند تا با سیاست‌های ناصحیحی که در گذشته اتخاذ شده و ارزش پول ملی را کاهش داده مقابله شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: کمیسیون اقتصادی اکنون از بعد نظارتی به این مسئله می‌پردازد اما اگر بعدها نیازمند قانون‌گذاری در این زمینه بودیم طبیعتاً مجلس به وظیفه ذاتی خود عمل کرده و قانون مورد نیاز را مصوب می‌کند. 
عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس در مورد زیرساخت‌های کشاورزی در گیلان گفت: زیرساخت‌های کشاورزی کم و بیش در استان گیلان موجود است اما آن طور که باید مورد بهره‌گیری قرار نگرفته است.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای افزایش تولیدات کشاورزی باید از این زیرساخت‌ها به درستی استفاده شود و یا اگر زیرساخت‌های مورد نظر در استان وجود ندارد آن‌ را ایجاد کنیم.
وی درباره پیگیری نمایندگان گیلان برای ارتقای این زیرساخت‌ها افزود: در راستای اجرای قانون تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی هر کجایی که نیاز باشد زیرساخت‌های لازم را ایجاد خواهیم کرد.

مرحبا با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای مکانیزاسیون اراضی اعم از تکنولوژی مربوطه و امکانات مورد نیاز در کشور وجود دارد گفت: ما تنها باید اراده رفتن به این سمت و اجرای مکانیزاسیون را داشته باشیم. 

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس بیان کرد: اگر این اراده در استان شکل گیرد می‌توانیم تکنولوژی و امکانات مورد نیاز برای مکانیزاسیون اراضی کشاورزی را به استان گیلان آورده و از فواید آن بهره‌مند شویم.Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false