×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
وزیر ورزش از پروژه‌های ورزشی بروجرد بازدید کرد‌


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ وزیر ورزش و جوانان عصر امروز پس از ادعای احترام به مقام شهدای بروجرد از پروژه‌های ورزشی این شهرستان بازدید به عمل آورد.

عصر امروز سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان وارد شهرستان بروجرد شد. وزیر ورزش در بدو ورود به این شهرستان پس از مراسم استقبال به گلزار شهدای این شهر رفته و به مقام شامخ شهدای این شهر ادعای احترام کرد.
وزیر ورزش و جوانان سپس از مجموعه ورزشی ولایت، پروژه سالن شمشیربازی این شهرستان بازدید به عمل آورد و  برنامه‌های دیگری از قبیل بازدید چمن مصنوعی، استادیوم فوتبال ۵ هزار نفری، سالن چند منظوره مسکن مهر و همچنین برگزاری شورای اداری با محوریت ورزش و جوانان را در برنامه دارد. 
سرانه ورزشی کل استان ۶ دهم متر مربع است که در بروجرد این میزان ۵۵ صدم متر مربع است. هم اکنون ۳۸ فضای ورزشی سطح شهرستان بروجرد وجود دارد. در حال حاضر استادیوم ۱۵ هزار نفری، مجموعه ولایت که در فاز اول با ظرفیت ۵ هزار نفر در حال ساخت است.
۸ پروژه ورزشی در شهرستان بروجرد در حال حداث است که در مجموع با زیر بنای ۳۳ هزار متر مربع در دست ساخت‌اند که با تکمیل آنها یک دهم متر مربع به سرانه فضای ورزشی شهرستان افزوده می‌شود.
پروژه‌های شاخص استادیوم ۱۵ هزار نفری، خوابگاه و سلف سرویس، زمین فوتبال، چمن مجموعه ولایت و سالن سقف کوتاه مجموعه ولایت و سالن چند منظوره مسکن مهر است.Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false