×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تقدیر و تشکر استاندار از حسن همکاری و همراهی مردم لرستان در روز طبیعت


دکتر خادمی طی ارسال پیامی از همه مردم فهیم استان لرستان به دلیل همراهی و یاری رساندن در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تقدیر به عمل آورد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

روز طبیعت از ایامی است که مردم لرستان سال‌های متمادی آن را در دل کوه‌ها و دشت‌های سرسبز و زیبا گذرانده‌اند. در قلب دشت‌هایی پهناور و بلوطستان‌های چشم‌نواز مردمان این دیار با طبیعت خو می‌گرفتند و ان‌شاءالله در سال‌های آتی هم این رسم زیبا ادامه خواهد داشت.

امسال برای نخستین بار به خاطر ویروس کرونا کوئید ۱۹، این دیدار و بازدید ماندگار برگزار نشد و مردم ترجیح دادند در خانه بمانند تا زنجیره‌ی بیماری قطع شود. این صبوری قابل‌ستایش و همراهی مثال زدنی با کادر درمان و مسئولان استانی، جای تقدیر و تشکر دارد.

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از مردم فهیم و بزرگوار استان لرستان که ما را در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این ایام یاری رساندن از همکارانم در سازمان ها و ادارات مختلف که بستر حضور مردم را در خانه فراهم ساختند و تمامی نیروهای مردمی، نظامی و انتظامی که امنیت این روزها را تامین نمودند، اصحاب رسانه و مطبوعات، خبرنگاران و روابط عمومی ادارات که با اطلاع‌رسانی صحیح، صریح و به موقع به این پویش ملی در استان لرستان کمک کردند تقدیر می نمایم و انتظار میرود تا پایان این طرح که در حال حاضر بیستم فروردین ماه اعلام شده و همچنین تا نابودی ویروس منحوس کرونا تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه را بجد ادامه دهند.

در پایان، بار دیگر از کادر بهداشت و درمان استان لرستان سپاسگزاری نموده که در این روزهای سخت، در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و ان‌شاءالله با توکل بر خدا کرونا را شکست خواهیم داد./روابط عمومی استانداری لرستان
خادمی
استاندار لرستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false