×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیام دکتر ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در پاسخ به اقدامات نسنجیده مقامات جمهوری آذربایجان

‍ دکتر ابراهیمی در پاسخ به اقدامات نسنجیده مقامات جمهوری آذربایجان پیامی صادر کرد.

نماینده مردم سلسله و دلفان پیام خود را با عکسی از خود در دوران دفاع مقدس، در سن ۱۲ سالگی و با دو بیت شعر حماسی به شرح ذیل بیان نمود؛

دلیران و مردان ایران زمین
هژیران جنگ آور روز کین

زکس جز خداوندشان بیم نیست
به فرهنگشان حرف تسلیم نیست.

انتظار می‌رفت جمهوری آذربایجان باتوجه به فرهنگ و تاریخ مشترک و وجود علائق بسیار بین دو ملت؛ بهترین ارتباط را با ایران داشته باشد، اما به دلیل سیاست‌های غلط زمامداران این کشور که توسط ترکیه به گروگان گرفته شده اند، با هذیان گویی و پمپاژ نفرت پراکنی علیه ایران اسلامی؛ تلاش می‌کند با ایجاد فضای امنیتی و نظامی در منطقه؛ خوش خدمتی خود را به رژیم کودک کش صهیونیستی که امنیتش را در ناامنی کشورهای منطقه تعریف کرده، به اثبات برساند.

لذا به رئیس جمهور مادام‌العمر و موروثی آذربایجان هشدار می دهم؛ کشورهایی که سرقت مفاخر فرهنگی ایران را پیشه کرده اند؛ گمان نکنند دزدیدن سرزمین دیگران به همان راحتی است.

صدها سال است که ایران هیچ جنگی را علیه همسایگان خود شروع نکرده و طی سالیان گذشته از خود خویشتنداری بسیاری نشان داده است. اما منافع ملی، خط قرمز ایرانیان است و اگر خدشه‌دار شود، باکو با تل‌آویو تفاوتی نمی کند، سرزمین‌هایی که هزاران سال بخشی از قلمرو ایرانیان بوده و کمتر از۲۰۰ سال پیش از سرزمین مادریشان جدا شده است، می‌تواند با اقتدار به ایران بازگردانده شود.

سرزمین ایران همواره چشمه ی جوشان شجاعت و دلیری است و فرزندانی همچون سلیمانی، باکری، همت و زین‌الدین را پرورش داده است که لرزه بر اندام دشمنان خود انداخته اند. هر چند پاسخ این یاوگویی ها را دلیران چند روستا از مردم سربلند آذربایجان کفایت می‌کند./ انتهای پیام

دکتر یحیی ابراهیمی
رزمنده ۱۲ساله هشت سال دفاع مقدس
نماینده مردم شریف سلسله و دلفان در مجلس یازدهم ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
منبع: گل یاس کانال رسمی دکتر ابراهیمی

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false