×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پیام معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان به مناسبت عید سعید فطر

دکتر ثمینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر پیامی صادر کرد. در متن پیام معاون سیاسی استاندار آمده است:

عید فطر روز شکوفایی ،رهایی و تولدی دوباره و تطهیر دل از هوای نفسانی است این عید هدیه پروردگار متعال به افرادی است که با سلاح روزه به پیرایش خانه دل پرداخته و با زدودن گناهان، اخلاص و ایمان را جانشین سیاهی و پلیدی کرده و با جلب رضایت خالق هستی به خودسازی ،ممارست و تزکیه نفس پرداخته اند.

معاون سیاسی امنیتی با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر روز مقاومت ،ایثار و پیروزی آنرا تحقق، خواست و غلبه مشیت الهی بر نمودهای شیطانی دانست و بر روح بلند شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا درود فرستاد.
وی در ادامه با اشاره به اتحاد و همبستگی بی نظیر مردم در مقابله با بیماری کرونا آنرا نشان از عزم راسخ و همدلی ملی و نوعی جهاد همگانی عنوان کرد و اظهار داشت در ماه بندگی همانگونه که با خویشتن داری به مراتب عالی نفس رسیده ایم و با حضور در همایش مساوات و همدلی، نوع دوستی را به مردم جهان به نمایش گذاشته ایم، در این عرصه نیز با رعایت فاصله اجتماعی هوشمند می توانیم به خواست خداوند و عزم همگانی بر این ویروس منحوس غلبه کنیم .

اینجانب حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به محضر امام عصر (عج) ،رهبر معظم انقلاب و مردم ولایی استان لرستان و خصوصا مدافعان سلامت، تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی همگان را از درگاه ایزد یکتا مسئلت دارم.
ثمینی
معاون سیاسی_ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false