×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
کارخانه سیمان خرم‌آباد قربانی مشکلات بین مدیرعامل و شریک


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با بیان اینکه کارخانه سیمان خرم‌آباد قربانی مشکلات بین مدیرعامل و شریک بوده است، گفت: متاسفانه تخصیص آب لرستان بعد از سیلاب کاهش یافته است.

مهرداد ویسکرمی، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در جلسه مجمع نمایندگان با استاندار و نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: پارسیلون نماد صنعت فاخر استان لرستان بوده و اکنون نماد شکست استان است، خبر تبدیل به مرکز دفع پسماندهای صنعتی سایر استان‌ها صحت ندارد و کسی جرأت این کار را ندارد.
وی با بیان اینکه همانطور که لایحه محوری در مجلس بهتر از طرح محوری است، راه درست برای حل مشکلات استان این است که مسئولین استانی، نمایندگان مردم را محرم و امین بدانند و مشکلات را صادقانه با نمایندگان در میان بگذارند و از آنها کمک بخواهند گفت: علاوه بر تکمیل پروژه‌هایی که در طرح‌های پیشنهادی دولت آمده، ما باید حداقل یک پروژه بزرگ دیگر برای خرم‌آباد و چگنی تعریف کنیم تا برای آینده افق روشنی داشته باشیم.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای شهرستان چگنی سهم چندانی در پروژه‌های پیشنهادی به جز شرکت فولاد صدر در نظر گرفته نشده است که باید یک طرح مهم و خوب برای شهرستان چگنی در نظر گرفته شود.
ویسکرمی با اشاره به اینکه جلسه معاون اقتصادی استاندار با سرمایه گذار هتل صخره‌ای به نتیجه‌ای نرسید افزود: باید جلسه ایی با حضور شخص استاندار، سرمایه گذار و بنده برای حل این مشکل برگزار شود.
وی با بیان اینکه اگر جلسات مجمع نمایندگان برگزار نشود و ما نمایندگان با مسئولان همدل نباشیم، مشکلاتی مانند آب لرستان که در سال ۹۰(۹۰۷ میلیون مترمکعب) تصویب شده بود و در سال ۹۸ به(۶۷۷ میلیون مترمکعب) کاهش پیدا کرده است اتفاق می‌افتاد گفت: عجیب است با توجه به سیل سال ۹۷ میزان تخصیص آب ما افزایش پیدا نکرده است که هیچ کمتر شده است که با کار کارشناسی باید آن را پیگیری کنیم.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی استاندار لرستان، مانند دیگر استانداران قبلی در اواخر خدمت خود خوب است یک یادگار به جای بگذارد که پیشنهاد بنده این است که گلوگاه خیابان انقلاب(بعد از پل پیروزی) را به صورت کامل به خیابان انقلاب متصل سازد که کار دشواری نیست ادامه داد: در راستای صنعتی شدن استان باید به فکر دفع پسماندهای صنعتی استان باشیم که حتماً باید جوانب زیست محیطی آن را در نظر گرفت و مسائل مختلف رعایت شود و به دور از جنجال‌های سیاسی و رسانه‌ای بایستی فکر اساسی به حال این امر کنیم؛ البته شرط اساسی این است از ورود پسماندهای سایر استان‌ها جلوگیری شود.
ویسکرمی تصریح کرد: این شایعه که بعضی‌ها تبلیغ می‌کنند لرستان قرار است به مرکز دفع پسماندهای صنعتی سایر استان‌ها معرفی شود را رد کنیم و اعلام کنیم که این خبر صحت ندارد و کسی جرأت این کار را ندارد، اما ما جز معدود استان‌ها هستیم که تکلیف پسماند صنعتی‌مان روشن نیست و برخی واحدهای تولیدی به همین دلیل تعطیل شده اند.
وی با اشاره به اینکه شیلات سپیددشت باید حمایت شود تا طبق ماده ۲۷ به سرمایه گذار واگذار شود و طی یکی دو سال آینده شاهد شکوفایی این صنعت مهم پرورش آبزیان و رونق کشاورزی باشیم گفت: راه آهن دورود- خرم آباد – اندیمشک را بایستی به صورت نقطه زن پیگیری کنیم، مانند مشکل بیمارستان مهرگان با بانک ملت که برطرف شد و بقیه طرح‌های نیمه تمام و غیر فعال استان را با موفقیت فعال کنیم و به پایان برسانیم.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، گفت: کارخانه سیمان خرم آباد قربانی مشکلاتی مابین مدیرعامل و شریک خود شده است، ای کاش زودتر از فکری به حال این کار می‌شد و امیدواریم با همکاری دیگر نماینده خرم آباد و استاندار فکری اساسی برای آن کنیم.مهر

‌Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false