×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کاهش ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان‌های لرستان



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ورود بیماران کرونایی به بیمارستان ها کاهش یافته و لازم است مردم همچنان نکات بهداشتی را رعایت کنند.

علی فرهادی، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: با توجه به این که لرستان مدتها در وضعیت قرمز ابتلای به رکونا قرار داشت اما اعمال محدودیت ها و همکاری مردم سبب شد تا روند ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان کاهش یابد.
وی افزود: همچنین تعداد بستری های بیماران کرونایی کمتر شده و کاهش حدود ۳۰ درصدی داشته که این روند به لطف رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم، استفاده از ماسک و کاهش تجمعات بوده است.
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: ضروریست روند رعایت مسائل بهداشتی و عدم حضور در تجمعات، جدی تر باشد چرا که عدم شرکت در تجمعات، عدم خروج غیر اضطراری، شست و شوی مرتب دستها با صابون، استفاده از ماسک  می تواند سبب شود تا وضعیت ابتلا به بیماری کمتر شود.
فرهادی خاطر نشان کرد: تجمعات سبب می شود قدرت تکثیر و سرایت بیماری افزایش یابد و یک نفر تعداد زیادی را مبتلا می کند.
وی بیان کرد: در همین راستا محدودیت هایی اعمال شده و عدم برگزاری مراسم عروسی و عزا سبب شد تا میزان ابتلا کاهش یابد و ضروری است تا مردم همچنان این نکات را مدنظر داشته باشند.

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false