×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
کشف بیش از یک تُن مواد مخدر در لرستان طی امسال


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: از ابتدای سال تاکنون یک تُن و ۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان کشف و ۴ باند سوداگر مرگ متلاشی شده است.

سرهنگ فرهاد ابدال چگنی جانشین فرمانده انتظامی لرستان  شامگاه چهارشنبه در سخنانی اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی حمل مقادیری مواد مخدر توسط ۳ سوداگر مرگ با ۲ دستگاه سواری پژو پارس و سمند از استان‌های جنوبی به استان‌های همجوار، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تشکیل اکیپ‌های ویژه در محورهای مواصلاتی لرستان مستقر و با شناسایی پژو پارس آن را در ورودی خرم آباد متوقف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: در بازرسی از پژو پارس مورد نظر ۱۷۱ کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.
سرهنگ چگنی تصریح کرد: در عملیاتی دیگر یک سواری سمند که محوله مواد مخدر را اسکورت می‌کرد نیز شناسایی و توقیف شد.
وی با اشاره به دستگیری ۳ نفر اعضای باند مربوطه، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون یک تن و ۵۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در لرستان کشف و ۴ باند سوداگر مرگ متلاشی شده است.
جانشین فرمانده انتظامی لرستان تاکید کرد: مبارزه بی امان و جدی با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.رکنا

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false