×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کشف ۲۰ تن مواد اولیه پتروشیمی قاچاق در لرستان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از کشف محموله ۲۰ تنی عرضه خارج از شبکه مواد اولیه پتروشیمی به ارزش ۲۷۰ میلیون تومان، خبر داد.

به گزارش پژواک لرستان، فریبرز حسامی ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای ساماندهی وضعیت واحدهای تولیدی پلاستیک با اقدامات کارشناسی صورت گرفته توسط کارشناسان این سازمان سهمیه مواد اولیه این واحدها مورد بازبینی و بررسی مجدد قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا با افراد متخلفی که اقدام به عرضه خارج از شبکه مواد اولیه می‌کنند برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در همین راستا در ۶ ماهه گذشته ۹ پرونده به ارزش ۱۶۵ میلیارد تومان تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت طی شدن سایر موارد معرفی شدند.

حسامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کشف یک محموله ۲۰ تنی عرضه خارج از شبکه مواد اولیه پتروشیمی در لرستان، افزود: در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای تولید پلاستیک با نظارت بازرسان این سازمان یک محموله ۲۰ تنی مواد اولیه پتروشیمی به ارزش ۲۷۰ میلیون تومان که قصد عرضه خارج از شبکه آن را داشتند، کشف کردند و برای افراد متخلف پرونده تشکیل و جهت صدور حکم و رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی بیان کرد: بازرسان این سازمان از تمام ظرفیت خود در جهت برخورد با عرضه خارج از شبکه و هر گونه تخلف احتمالی استفاده خواهند کرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: هم استانی‌های عزیز در صورت مشاهده هر گونه احتکار، اختفا، قاچاق کالا، عرضه خارج از شبکه و سایر موارد تخلفاتی با سامانه ۱۲۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false