×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
کشف ۳۰ تن برنج احتکارشده در بروجرد



پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از ایرنا/ رییس تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: در پی بازرسی های صورت گرفته، ۳۰ تن برنج احتکار شده در این شهرستان کشف و ضبط شد.

صادق جوانمرد، رییس تعزیرات حکومتی بروجرد اظهار کرد: قیمت برنج هندی در سطح بازار افزایش یافته به طوری که هر کیسه ۱۰ کیلویی برنج هندی از ۷۵ هزار تومان به ۱۲۰ هزار تومان افزایش یافته که بازرسی هایی در این راستا صورت می گیرد.
وی اضافه کرد: در بازرسی های به عمل آمده یک انبار احتکار برنج کشف که در این انبار ۳۰ تن برنج احتکار شده بود که اقدامات لازم صورت گرفته و به زودی این میزان برنج به قیمت ۷۵ هزار تومان در سطح بازار عرضه می شود.
جوانمرد از جمع آوری بیش از ۱۰ کارت سوخت در پمپ بنزین بروجرد خبر داد و گفت: متاسفانه برخی از دارندگان وسایل نقلیه سهمیه بنزین دولتی را با قیمت آزاد می فروشند که این کار تخلف و قاچاق است.
رییس تعزیرات حکومتی بروجرد اضافه کرد: افرادی که کالاها و یا سوخت های یارانه ای را بیشتر از نرخ دولتی و یا خارج از شبکه عرضه کنند طبق قانون این کار قاچاق بوده و با آنها برخورد می شود.
وی افزود: این افراد سودجو کارت های سوخت را در اختیار پمپ بنزین گذاشته و آنها نیز هر لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومان را به قیمت آزاد عرضه می کردند که سریعا اقدامات لازم انجام شد و موضوع در دست بررسی است.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false