×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
کلاهبردار ۳۰ میلیاردی در دورود دستگیر شد



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ فرمانده انتظامی لرستان از کشف و دستگیری کلاهبردار ۳۰ میلیارد ریالی در شهرستان دورود خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: در پی اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی شهرستان دورود مبنی بر اینکه شخصی با به‌کارگیری روش‌های متقلبانه مبلغ قابل توجهی را از وی کلاهبرداری است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.
او تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده توسط مأموران محرز شد، شاکی که دارای عمده‌فروشی مواد غذایی است برای خرید اقلام مورد نیاز خود به یک شرکت تولیدی مواد غذایی مراجعه و پس از سفارش اجناس مورد نظر در قبال دریافت آن‌ها یک چک به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال به فروشنده ارائه می‌دهد که پس از تحویل کالا‌ها در انبار خود متوجه می‌شود تمامی آن‌ها فاسد و فاقد تاریخ مصرف بوده که در پیگیری‌های به عمل آمده فروشنده از برگرداندن آن‌ها سر باز می‌زند.
مهدیان نسب خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی صحت گفتار خریدار محرز و با هماهنگی مقام قضائی متهم را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.
فرمانده نیروی انتظامی لرستان اضافه کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم به بزه ارتکابی و کلاهبرداری به ارزش ۳۰ میلیارد ریال اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.باشگاه خبرنگاران

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false