×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کیوان رباطی مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری پژواک لرستان: شورای نگهبان در خصوص رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان مجلس یازدهم تجدید نظر کند

پس از انتشار لیست رد صلاحیت گسترده کاندیداهای اصلاح طلب از سوی شورای نگهبان، موجی از نارضایتی و اعتراض از سوی طرفداران این جناح سیاسی در کشور برانگیخته شد و اکثریت مردم منتسب به احزاب و گروه های وابسته به این جناح از شرکت در انتخابات دلسرد شده و انگیزه لازم جهت مشارکت سیاسی در سرنوشت خود را ندارند.

همان طوری که می دانید شرایط حاکم بر کشور به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا و هم پیمانانش و به تبع، عدم فروش نفت و کاهش درآمدهای عمومی و به وجود آمدن مشکلاتی در اقتصاد کشور و از طرفی افزایش قیمت بنزین جهت جبران کسری بودجه مبتنی بر کاهش فروش نفت و نارضایتی و اعتراضات مردمی ناشی از آن، وضعیت کشور را به حالت فوق العاده ای درآورده است. لذا در این گونه شرایط لزوم هر چه بیشتر اتحاد و همدلی و کنار گذاشتن اختلافات داخلی بین دو جناح سیاسی کشور به شدت احساس می گردد.

بنابراین جهت ایجاد وحدت، یکپارچگی و انسجام در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب از جمله امریکای جهانخوار و دولت های هم فکر و هم پیمان سیاسی و نظامی وی، لازم است شورای نگهبان نسبت به رد صلاحیت اصلاح طلبانی که بخاطر مسائل سیاسی و یا اتهام عدم التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تایید نگردیده اند تجدید نظر نماید، اما در خصوص موارد فساد مالی و پرونده های قضایی به هیچ وجه با کسی مماشات ننموده و با جدیت تمام با این قبیل موارد برخورد قانونی گردد.

واقعیت امر این است که دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا هر دو از جناح های سیاسی متبوع نظام سیاسی کشور و هر دو در زیر چتر انقلاب و رهبری مشغول به فعالیت سیاسی می باشند و تفاوت آنان در شیوه مدیریت و کشور داری می باشد. اینکه روش مدیریت و دیدگاه سیاسی اصلاح طلبان با جریان موسوم به اصولگرا که دیدگاه آنان نزدیک به دیدگاه رهبری است در تضاد است و به معنی عناد و دشمنی با رهبری و سیاست های نظام جمهوری اسلامی است، کاملا اشتباست و با قاطعیت می توان گفت که همه کاندیداهای منتسب به اصلاح طلبان به انقلاب و رهبری اعتقاد و التزام عملی دارند.

مع الوصف با توجه به شرایط کنونی و لزوم وحدت و همدلی در بین تمام گروه ها، احزاب و جریان های سیاسی لازم است، شورای محترم نگهبان منطقی تر و با دیده اغماض و چشم پوشی از مسائل سیاسی و جناحی نسبت به تایید صلاحیت کاندیداهای منتسب به اصلاح طلبان همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند تا تمام احزاب و جریانات سیاسی موثر با همدلی، همفکری، هم افزایی و برنامه ریزی دقیق در پیشبرد اهداف عالیه نظام و نسبت به پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور کوشا و موفق باشند. با آرزوی پیروزی و سربلندی ایران اسلامی./انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false