×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۱۸ طرح ورزشی راکد در لرستان فعال شد


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: از ۵۵ طرح ورزشی راکد در استان ۱۸ طرح تاکنون فعال شده و مقدمات آماده شدن ۱۵ طرح نیز در مرحله مناقصه و استعلام است.

حشمت‌الله امان الهی، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان روز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی با روسای هیات‌های ورزشی لرستان، افزود: با پیگیری‌های انجام شده کار آب‌رسانی به دهکده المپیک پس از ۱۵ سال حل‌ شد و امیدواریم این پروژه مهم ورزشی استان به‌زودی به بهره‌برداری برسد.
وی ادامه داد: تمرکز این اداره کل موضوع زیرساخت‌ها است چراکه استان از کمبودها در این حوزه رنج می‌برد و طی همین مدت اقدامات مطلوبی در بحث ورزش روستایی و شهری انجام شد.
امان الهی با بیان اینکه خوشبختانه با کمک و رایزنی نمایندگان و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و استانی مسیر ورزش استان در حال اصلاح شدن است، افزود: نمایندگان مجلس نیز با تلاش و حمایت و رایزنی‌ها از طرف وزارت خانه و مسئولان در حال کمک به ورزش استان هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، باید فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزشی در فضای مجازی دنبال شوند.
وی توسعه ورزش همگانی، توجه ویژه به ورزش بانوان، توسعه و گسترش ورزش در مناطق روستایی و عشایری، توجه به ارزش‌های اخلاقی و پهلوانی در ورزش، حمایت از قهرمانان و ارتقای آموزش مربیان و داوران را از اولویت‌های حوزه ورزش استان عنوان کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: باید از قهرمانان ورزشی حمایت کرد، به همین خاطر ورزشکارانی که در المپیک و پارالمپیک شانس کسب مدال دارند مورد حمایت اداره‌کل قرار می‌گیرند و هیات‌های ورزشی نیز باید توجه بیشتری به این قهرمانان داشته باشند.
وی همچنین ادامه داد: هیات‌های ورزشی حتی به حوزه فرهنگی توجه دارند و یکی از اقدامات ارزشمند در حوزه فرهنگی آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و ورزشکار است که امید می‌رود هیات‌های ورزشی به صورت ‌جدی‌تر به این مساله ورود کنند.ایرنا/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false