×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۴۰ بالگرد ارتش آماده خدمت‌رسانی به سیل زدگان؛ ۸۰۰ سیل‌زده جابه‌جا شد

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: ۴۰ فروند بالگرد در پایگاه‌های هوانیروز اصفهان، مسجد سلیمان و کرمانشاه آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

به گزارش پژواک لرستان، امیر یوسف علی قربانی در جلسه ستاد بحران لرستان اظهار کرد: ما برای سیلاب و آب‌گرفتگی‌ها در استان‌های لرستان، کرمانشاه، کهکیلویه‌ و بویراحمد، گلستان، خوزستان، چهارمحال‌ و بختیاری، تبریز، سنندج و ایلام فعالیت داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه ۴۰ فروند در پایگاه‌های هوانیروز اصفهان، مسجدسلیمان و کرمانشاه آماده خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: در روز گذشته از مسجدسلیمان با پنج فروند و ۲ فروند از اصفهان حرکت کردیم و کار خدمات‌رسانی و امدادرسانی به مردم را شروع کرده‌ایم.

فرمانده هوانیروز ارتش عنوان کرد: در روز گذشته ۴۱۰ نفر و ۳۰ تن بار را جابه‌جا کرده‌ایم، ۹۰ ساعت پرواز و ۱۸۰ سورتی پرواز را نیز داشته‌ایم و در مجموع ۵۰ تن بار، ۸۰۰ نفر نیرو با حدود ۲۰۰ ساعت پرواز و ۴۰۰ سورتی پرواز را جابه‌جا کرده‌ایم.

وی بیان کرد: بالگردهای ما در روستاهای سیل‌زده برای امدادرسانی و انجام خدمات ما یک یا ۲ ساعت در روی زمین بود و فعالیتی را انجام نداد، چون آذوقه باید به‌دست ما می‌رسید تا آن ها را بتوانیم توزیع کنیم؛ در هنگام توزیع آذوقه‌ها در مناطق سیل‌زده پلدختر افرادی حضور نداشتند تا آذوقه‌ها را از ما تحویل بگیرند، مردم هجوم می‌آورند و باید این مشکل برطرف شود.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false