×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
۴۰ دفتر زیارتی در سراسر لرستان آماده ثبت‌نام زائران اربعین هستند

مدیرکل حج و زیارت لرستان با اشاره به اینکه۴۰ دفتر زیارتی در سراسر استان آماده ثبت‌نام زائران اربعین هستند، گفت: ثبت‌نام در سامانه «سماح» برای شرکت در پیاده‌روی اربعین ضروری است.

به گزارش پژواک لرستان، محمد خسروی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ثبت نام زائرین اربعین از یکم شهریورماه آغاز شده است، اظهار داشت: علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه سماح ثبت نام خود را نهایی کنند.

وی با بیان اینکه ۴۰ دفتر زیارتی در سراسر استان آماده ثبت نام زائران اربعین هستند، تصریح کرد: امسال برای ایام اربعین نیاز به ویزا نیست و هزینه ای نیز برای صدور ویزا دریافت نمی شود اما ثبت نام در سامانه سماح برای زائران ضروری است.

مدیرکل حج و زیارت لرستان با تاکید بر اینکه زائرانی که پاسپورت دارند و در سامانه سماح ثبت نام کرده اند می توانند از دهم محرم تا پایان صفر، یعنی از ۱۹ شهریور تا ۷ آبان ماه با مراجعه به مرزهای خروجی سفر اربعین خود را آغاز کنند؛ افزود: الزام زائرین به ثبت نام در سامانه سماح به این دلیل است که لینک سامانه مرتبط با لینک ناجا در مرز است و افراد بدون ثبت نام در این سامانه نمی توانند از مرز خارج شوند.  

خسروی خاطرنشان کرد: با ثبت نام در سامانه سماح، خدمات بیمه ای و خدمات درمانی در عراق شامل حل زائران می شود.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false