×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
‍ دکتر ثمینی تاکید کرد: لزوم توجه ویژه به اصحاب رسانه و خبرنگاران

معاون استاندار لرستان بر آنالیز کردن مشکلات رسانه‌ها با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.

دکتر محمود ثمینی ظهر امروز در دیدار با هیئت رئیسه خانه مطبوعات که در سالن جلسات معاونت سیاسی برگزار شد، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت به اعضای جدید این خانه اظهار کرد: رکن چهارم دموکراسی و توسعه جامعه ایجاب می‌کند که در رابطه با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به اصحاب رسانه و خبرنگاران توجه ویژه داشته باشیم.

 وی بیان کرد: در نشست‌های مختلف سعی شده که به درک متقابل و مفاهمه با رسانه‌ها و خبرنگاران توجه ویژه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به مشکلات و چالش‌های فضای رسانه‌ای استان اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکلات و دغدغه رسانه‌ها به زمان نیاز داریم چرا‌که این مشکلات یک‌شبه به وجود نیامده‌اند.

 وی در ادامه با بیان اینکه در این راستا اقدامات صورت گرفته را نباید نادیده گرفت، افزود: در چارچوب قوانین و مقررات وظایف خود را انجام داده و همچنین پیگیر مشکلات اصحاب رسانه هستیم.

دکتر ثمینی بر آنالیز کردن مشکلات رسانه‌ها با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: در حد امکان از اختیارات مدیران برای رفع دغدغه‌ها و مسائل رسانه‌ها و خبرنگاران استفاده خواهد شد. البته باید موضوعات را در جلسات مصوب کنیم تا مدیران دستگاه‌ها بدون دغدغه بتوانند رسانه‌ها را همراهی کنند.

 وی افزود: همواره اهمیت مشکلات رسانه‌ها و خبرنگاران را درک کرده و بر حفظ حریم آنان تاکید داریم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: اهمیت بالای رسانه‌ها برای ما تا آنجاست که به همه دستگاه‌ها اعلام شد حق شکایت از خبرنگاران و اصحاب رسانه را ندارند، حتی اگر توهین به آنان شده باشد باید از شورای اطلاع رسانی استان عبور کنند.

وی ضمن تاکید بر تقویت مجموعه خانه مطبوعات استان افزود: ارتباط صمیمی بین دستگاه‌ها و اصحاب رسانه را ترغیب خواهیم کرد تا آشتی مستمر و دوسویه بین مدیران و خبرنگاران برقرار شود.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در پایان از اعضای خانه مطبوعات قبلی که منشاء اثر و اقدامات خوبی بوده‌اند تشکر کرد./اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false