×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
نام اندروید ۱۱ چه خواهدبود؟

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان /نام اندروید ۱۱ یا اندروید R احتمالا Red Velvet Cake باشد.

می دانید که گوگل نام نسخه های اندروید را به ترتیب حروف الفبا انتخاب می کند. هر بار این ترتیب به ما نام یک دسر را می دهد. اندروید ۱۰ به این سو نام دسرها حذف شد و حالا به نظر می رسد که گوگل در اندروید ۱۱ دوباره فیل‌ش یاد هندوستان کرده باشد! گفته می شود نام اندروید ۱۱ یا اندروید R احتمالا Red Velvet Cake (حتی به اختصار اندروید RVC) باشد. این کیک مخملی قرمز می تواند موضوع جذابی باشد که ما آن را می خواهیم!هر وقت به این فکر می کنیم که چگونه گوگل ایده نام گذاری با مضمون دسر را برای نسخه های اندرویدی خود رها کرده است، ما را ناراحت می کند. با این حال در گزارش های اخیر می شنویم که نام دسر برای اندروید ۱۱ احتامالا کیک قرمز مخملی یا Red Velvet Cake است و صادقانه ما از آن خوشحالیم.

این اطلاعات توسط دیو برک، که معاون بخش مهندسی است ، فاش شد. Burke هنگام صحبت با پادکست All About Android فاش کرد که تیم مهندسی نرم افزار داخلی که روی اندروید ۱۱ کار می کند، هنوز به طرح نامگذاری دسر برای اندروید پایبند است و نسخه جدید Red Velvet Cake یا RVC را به زودی ارایه می کند.

برک همچنین تأیید کرد که هیچ اشاره خارجی در AOSP از کیک قرمز مخملی یا RVC وجود ندارد. یک R وجود دارد که مورد استفاده قرار می گیرد اما به هیچ وجه طراحی یکسانی ندارد.

با نگاهی به تاریخ، متوجه می شویم که نام دسر در بین کاربران اندرویدی بسیار محبوب بود. اینکه نام دسرها حذف شده بود ممکن است برای کسانی که بی تفاوت هستند خوب باشد، اما طرفداران سخت افزاری اندرویدی که ماه ها حدس می زنند گوگل چه دسری را برای نام نسخه بعدی اندروید استفاده می کند؛ سرافکنده می شوند.

نظر شما چیست؟ امید دارید که گوشی شما مزه کیک مخلمی قرمز را بچشد؟ترنجی

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false