×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
سهم لرستان در کابینه دولت چهاردهم کجاست؟: کیوان رباطی روزنامه نگار و مدیر مسئول پایگاه خبری پژواک لرستان


در شرایطی که مردم لرستان بویژه قشر خاکستری، به دلایل مختلف از جمله بی توجهی ها، بی مهری ها، تبعیض ها، محرومیت ها، ناکامی ها و نداشتن نانی در سفره ها، تقریبا با صندوق های رای قهر نموده و قصد شرکت در انتخابات را نداشتند؛ با ورود دکتر پزشکیان به خرم آباد و استقبال پر شور از ایشان در روز ۶ تیر ماه، ارادت خود را به وی ثابت نمودند و در روز ۸ تیر ماه «مرحله اول» و ۱۵ تیر« مرحله دوم» حتی کسانی که در طول زندگی خود شناسنامه آنها مهر انتخابات نخورده بود، برای شکوه و عظمت ایران به پای صندوق های رای آمدند و با رای خود به «پزشک جمهور» حماسه ای دیگر در تاریخ سیاسی ایران رقم زدند.

مراسم استقبال از رئیس جمهور منتخب در سالن ورزشی شهید چاغروند مرکز استان به حدی پرشور، با نشاط، متراکم و فشرده بود که دکتر پزشکیان در میان سخنان خود اعتراف نمود که با دیدن شور و هیجان جوانان لرستانی و شعارهای پی در پی انتخاباتی در حین مراسم، رشته کلام از دستشان خارج و تمرکزی برای صحبت کردن و سخنرانی ندارند!

متاسفانه در فضای حقیقی و مجازی، حتی اسم یک نفر از لرستان به عنوان عضو شورای راهبری تشکیل کابینه، عضو کمیته ها و کارگروه‌ های مختلف پیشنهاد وزرا و لیست های سی، چهل نفره پیشنهادی اعضای کابینه وجود ندارد! در صورتی که برخی استان‌ها که کمترین استقبال را نسبت به دکتر پزشکیان داشته اند، با کمال تعجب دارای بیشترین فراوانی وزرا و دیگر اعضای کابینه در دولت چهاردهم می باشند!

لذا با توجه به قول مساعد دکتر پزشکیان در شعارهای انتخاباتی مبنی بر استفاده از تمامی احزاب و اقوام مختلف کشور در کابینه خود، مردم لرستان انتظار دارند به پاس استقبال بی نظیر خود از ایشان و وایرال تصاویر و ویدئو های کوتاه این استقبال و تأثیرگذاری آن در جلب و جذب آرای قشر خاکستری سراسر ایران؛ حداقل «یک وزیر لرستانی» به عنوان نماینده استان لرستان برای حضور در کابینه خود انتخاب و برای رای اعتماد به مجلس معرفی فرمایند تا هم به قول خود عمل نموده باشند و هم رای خالصانه و صادقانه مردم لرستان را ارج نهند.

در پایان انتظار می رود رئیس محترم شورای اصلاح طلبان استان، رئیس محترم ستاد مرکزی دکتر پزشکیان، روسای محترم ستادهای مردمی، نمایندگان اصلاح طلب ادوار و فعلی مجلس، متنفذان، منتقدان، مطالبه گران و رسانه های فعال و منتقد اصلاح‌طلب و غیر اصلاح طلب، این موضوع را به عنوان «مطالبه عمومی مردم لرستان» تا حصول نتیجه پیگیری نموده و سهم استان لرستان را در کابینه دولت چهاردهم مشخص و مطالبه نمایند./ انتهای پیام

false
true
false
false
  1. ناشناس

    سلام استاد عزیز همیشه شما هستید که تمامی توان خود را جهت مطالبات استان گذاشته باز هم یادآوری نمودی حالا تا چه اندازه صحت‌ داشته باشد لیست هایی که آز طریق فضای مجازی بنده دیدم فقط اسم يک نفر الشتری بنام فولادوند بود دیگر هیچی امیدواریم که‌ با تلاش جنابعالی ودیگردوستان لرستان هم سهمی داشته‌ باشد
    استاد خدا قوت خسته نباشید

  2. ناشناس

    جناب رباطی عزیز با سلام و ارادت مگه در طول این ۴۵ سال و در دولت‌های قبلی این استان سهمی داشته که الان داشته باشه؟ از نظر آقایون این استان مثه حروف والیه نوشته میشه ولی خونده نمیشه. فقط در مواقع جنگ و بلایا میشیم استان دلاور و سلحشور، در بقیه موارد سله شور هم نیستیم.

  3. لیلا اصل مرز

    کانال خوبیه هستش از دستاندر کا ران تشکر

  4. ناشناس

    درود وسپاس از مطالبه بحق .
    اما لرستان همواره در استقبال و معرفت الگو و در سرکوب ها همچون قائله اذربایجان ، شیخ خزعل خوزستان، کردستان ، جنگ ۸ ساله شاخص و جان برکف ، از خون پاکی ، نجابت ، و مردانگی ، شرف لرستانی در اینگونه موارد استفاده می‌شود 😭

  5. ناشناس

    ارادت

    سلام
    بنده معتقد به شایسته سالاری هستم ولی به طور کلی بیشتر انتصابات براساس رابطه هست تا ضابطه و شایسته سالاری…

  6. ناشناس

    اگه این قدیمی هایی که ۴۵ سال رییس بودن شایسته بودن الان کار ما به اینجا نمیکشید، پس بر اساس شایستگی نمی‌چرخد و همش رابطه و نفوذ و بی عدالتی است . لذا حالا که اینطور است ما هم سهممون را از قدرت میخوایم، چطوره موقع جنگ ما سلحشوریم ولی در زمان صلح ناتوانیم ؟!

  7. ناشناس

    مردم لرستان با گران شدن نان بیچاره ها نان خالی هم ازاین به بعدنمیتونن بخرن😭

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false