×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آب و جارو زدن شهر آن هم در فصل پر بارش زمستان توسط شهرداری چه معنی دارد؟! کیوان رباطی مدیر پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان


بارها و بارها دیده شده موقع استیضاح یا تغییر مدیریت کلان شهرداری، اقداماتی سریع و فلفور از جمله آب و جارو زدن، خط کشی و آسفالت برخی خیابانهای اصلی و پر تردد شهر شروع می شود و متاسفانه این گونه اقدامات مقطعی، پس از انتصاب و تثبیت وضعیت صندلی شهرداران و مدیران این مجموعه به فراموشی سپرده و به خواب عمیقی فرو خواهد رفت!

اینگونه اقدامات تصنعی و فیلمی، اگر برای جلب نظر مسئولان فرادستی نباشد فی نفسه کار خوبی است و موقعی این اقدامات ارزشمند است که خودجوش، بدون گوشزد مردم و رسانه ها و صرفا در جهت رضای خدا و رفع مشکلات و نابسامانی های عدیده شهر باشد.

حقیقتا شهر خرم آباد دارای مشکلات اساسی و ساختاری زیادی است و به این زودی و با کارهای مقطعی، ریاکارانه و عوام فریبانه درست نمی شود!

خرم آباد را باید به عنوان یک کلان شهر و مرکز استان دید و برای آن برنامه ریزی نمود. مسئولین ملی و محلی باید یک نقشه راه و یک برنامه بلند مدت برای توسعه شهر خرم آباد پی ریزی نمایند و تمام شهرداران حال و آینده را ملزم و متعهد به انجام و ادامه آن برنامه نمایند. فقط در این صورت است که سیستم شهرسازی این شهر اصلاح می گردد و در دراز مدت چهره یک شهر توسعه یافته را از نظر رعایت زیرساختها به خود خواهد گرفت.

کسی نیست به شهرداران اسبق، سابق و آینده این شهر بگوید که این نهضت آسفالت که دهها سال است آغاز شده کی تمام می شود؟! خیابان های بی خط و نشان این شهر بی صاحب کی انجام می شود؟! رنگ آمیزی زیرگذرهای کج و معوج دارایی زاده، شهدا، کیو، بسیج، امام حسین و گلدشت کی انجام می شود؟! این همه سرعت کاه ناهمگون و غیر استاندارد کی برداشته یا اصلاح می شود؟! مبله این شهر بی مبلمان دقیقا چه موقع تعویض می شود؟! چاله چوله های بی شمار کوچه و خیابانهای شهر چه وقت پر می شود؟! وضعیت روشنایی و تابلوهای معابر این شهر خاموش چه زمانی ترمیم و تکمیل می شود؟! یک طرفه بودن خیابانها و سردرگمی مسافران و گردشگران این شهر کی رفع و برطرف می شود؟! برج های دوقلوی نارس این شهر چه وقت تکمیل و افتتاح می شود؟! وضعیت پارک ها و مراکز رفاهی و تفریحی شهر کی ساماندهی، بازسازی و نوسازی می شود؟!

آهای اهالی تصمیم گیر شهر، سرنوشت شهر را فدای تعصبات قومی و قبیله ای نکنید و بیش از این شهر خرم آباد را به خاطر مطامع و منافع خود به قهقرا نبرید که دیر یا زود مورد قضاوت مردم و خداوند حکیم قرار خواهید گرفت و باید در پیشگاه اقدس احدیت در حق پایمال شده مردم این شهر پاسخگو باشید./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false