×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
اصلاح طلبان راستین منتظر ابلاغ نمانید! کیوان رباطی فعال سیاسی و رسانه ای


با نزدیک شدن به خط پایان تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک فعال سیاسی و رسانه ای اصلاح طلب از سوی هیچ یک از ستادهای مرکزی و مردمی دکتر پزشکیان تا کنون حکم یا ابلاغی برای اینجانب صادر نشده است. اما از ابتدای شروع تبلیغات در تمام همایش ها و نشست های خبری برگزار شده در ستادهای دکتر پزشکیان بدون فرق و هیچ گونه چشم داشتی، شرکت نموده ام.

می خواهم بگویم اصلاح طلب راستین و کسی که برای تفکرش ارزش قائل است، صرفا برای یک برگ کاغذ بی ارزش فعالیت سیاسی انجام نمی دهد و به خاطر نرسیدن به منافع شخصی با صندوق رای قهر نمی کند، بلکه برای دفاع از تفکر، اندیشه و جریان سیاسی اش تا آخر در صحنه مبارزه می ایستد.

این روز ها بازار صدور ابلاغ و حکم مسئولیت در ستادهای انتخاباتی اصلاح طلبان داغِ داغ است و اکثر نیروهای سیاسی این جریان متاسفانه در تکاپوی گرفتن حکمی برای تسویه حساب‌های سیاسی با دولت انتخابی هستند، غافل از اینکه اگر کاندیدای مورد نظر رای نیاورد، این ابلاغ ها هیچ ارزشی ندارند و تازه ممکن است مورد آزار و اذیت جریان مقابل نیز قرار بگیرند.

در اولین همایش ستاد مرکزی با سخنرانی رسولی استاندار اسبق لرستان که تعدادشان زیر ۲۰۰ نفر بودند، متاسفانه برخی از مسئولین ستاد ها در بین مدعوین، ابلاغ توزیع می کردند و بسیاری از سرکردگان و بزرگان این ستاد در اولین همایش که مانوری برای جذب آرای خاکستری بود، خود غائب بودند و حضور نداشتند.

می خواهم به این نکته حائز اهمیت اشاره کنم که احکام صادره بدون پشتوانه مردمی به خودی خود دو ریال ارزش ندارد و حکمی ارزشمند است که پشت آن آرا مردمی نهفته باشد و مردم را به صحنه مبارزه با رقیب وا دارد!

علی ای حال از بزرگان اصلاح طلب استان انتظار می رفت با کمی حوصله به خرج دادن و فارغ از هرگونه حب و بغض و مطامع و منافع شخصی و صرفا با هدف پیروزی در انتخابات کمی سنجیده تر عمل می نمودند و با انتخاب و انتصاب افراد متنفذ و دارای محبوبیت و پایگاه اجتماعی در بین مردم، پستها و مسئولیت های ستاد را در بین اقشار مختلف جامعه تقسیم می کردند تا نتایج بهتری برای لرستان رقم می خورد.

با بررسی و رصد همایش ها و میتینگ های انتخاباتی در کل کشور، به نظر می رسد عملکرد ستاد انتخاباتی دیگر استانها نسبت به لرستان بسیار قوی تر بوده است. همایش های اصفهان، شیراز، سنندج، کاشان و … موید وحدت و انسجام بیشتر در بین نیروها، احزاب سیاسی و شورای اصلاح طلبان استانهای کشور است.

لذا توصیه می گردد منتظر ابلاغ نباشید و در این چند روز باقی مانده به برگزاری انتخابات، اختلاف ها و منیت ها را کنار بگذارید و صرفا با هدف پیروزی به عنوان «ید واحده» و بسیار منسجم و هماهنگ با ستاد مرکزی، در همایش ها شرکت نمائید و با ایجاد موج چند هزار نفری در حمایت از دکتر پزشکیان، موجب راضی نمودن قشر خاکستری و مشارکت حداکثری مردم و در نهایت پیروزی دکتر پزشکیان گردید./ ان شاالله

false
true
false
false
  1. ناشناس

    درود بر جنابعالی با این طرز تفکر ارزشمندتان. ضمن احترام به عزیزانی که این حکم ها را صادر نموده اند در واقع طبق فرمایشات جنابعالی این برگه ها و حکم ها فاقد ارزش هستند و به قول معروف( پتکی) بیش نیستند.
    ما باید با زبان، با قلب‌، با بیان استدلال منطقی‌ مبلغ برنامه های دکتر پزشکیان باشیم.

  2. قاسم گرائی گلباغی

    درود بر شما که با این نگاه و تشویق و ترغیب همفکران موجب همراهی وتلاش بسیاری از عزیزان شدی.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false