×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
دکتر بهزاد مومنی مقدم: نوبت مردم است که به میدان بیایند و تغییری در سیاست ها ایجاد کنند./ برای عبور از ابر بحران تورم و بی اعتمادی مردم راهی جز تغییر در وضع موجود نداریم

رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان لرستان در آیین افتتاحیه ستاد دکتر پزشکیان و ستادهای همسو شهرستان پلدختر که عصر دیروز برگزار شد، گفت: نوبت مردم است که به میدان بیایند و تغییری در سیاست ها ایجاد کنند.

وی گفت: ما برای ریاست جمهوری صرفا به یک شخصیت سخنور و سیاسی نیاز نداریم، یک مسئولیت بزرگ و اساسی برای هدایت کشور و مقابله با طوفان های بزرگی که در آن وجود دارد بر عهده ریاست جمهوری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه کشور در شرایط کنونی با مشکلات و گرفتاری های متعددی روبروست، افزود: متاسفانه برخی از کاندیداها به گونه ای در مورد شرایط کشور حرف می زنند که انگار همه مردم در رفاه مطلق به سر می برند.

وی گفت: تمام شعارهای بر زمین مانده و گرفتاری های روزمره مردم به حدی است که این اعتماد در بین مردم به شدت کاهش پیدا کرده است  واز طرفی تورم افسار گسیخته فشار مضاعفی بر مردم وارد کرده است.

رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان لرستان گفت: برای عبور از این دو ابر بحران تورم و بی اعتمادی مردم راهی جز تغییر در وضع موجود نداریم.

وی گفت: آقایان کاندیداها به جای پاسخ به عملکرد خودشان در مورد وضعیت فعلی جامعه، نرخ ارز، تورم ۴۰ درصدی و افزایش افسار گسیخته کالا و خدمات وضعیت مسکن، به جای پاسخگویی متاسفانه تمرکز شان را بر نقد عملکرد دولت ماقبل دولت فعلی گذاشته اند، این رفتارها دیگر منسوخ شده است.

وی تاکید کرد: بر ای اینکه در مسیر تغییر قرار بگیریم باید همه با هم در یک مسیر به صورت واحد و متحد حرکت کنیم، اختلاف ذائقه، اختلاف دیدگاه، اختلافات محلی که بعضآ باعث نقدهای به همدیگر داشته باشیم در انتخابات فعلی نباید اثر گذار باشد.

مومنی مقدم گفت: همه ما مکلف هستیم به صورت واحد برای ایران و برای فرزندان مان و برای ایجاد تغییر و برای اینکه در تاریخ در صف درستی ایستاده باشیم باید درست عمل کنیم.

رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در لرستان گفت: انتخابات ریاست جمهوری فعلی شاید آخرین فرصت جریان اصلاحات باشد برای تغییر مسیر ریل و ریل گذاری جدید در کشور، ما باید این را متوجه باشیم، باید بدانیم چه تکلیف تاریخی داریم.

وی بیان کرد: نونهالان و نوجوانان امروز می خواهند در این کشور زندگی کنند، با این وضعیت فعلی اگر قرار باشد همین سیاست ها ادامه پیدا کند که در مقابل پزشکیان هستند، دیری نخواهد پایید که مشکلات ما رو به ازدیاد خواهد شد و با گرفتاریهای بیشتری روبرو می شویم، فارغ از نتیجه ما باید با هم کار کنیم در مقابل هم قرار نگیریم و از همه ظرفیت هایمان استفاده کنیم.

وی گفت: گمشده امروز جامعه ما و حل المسائل امروز مشکلات کشور چیزی جز مردم نیستند.

مومنی مقدم تصریح کرد: ما با انتقاد صرف نمی توانیم مشکلات کشور را حل کنیم، انتقاد در یک جاهایی از سودمندی خارج می شود.
وی با بیان اینکه نوبت مردم است که به میدان بیایند و تغییری در سیاست ها ایجاد کنند، اظهار کرد: با انتقاد خالی نمی توان به دستاوردها و اهداف مان برسیم.

وی تصریح کرد: تحریم ها گرفتاری ها و مصیبت های زیادی بر مردم وارد کرده است، یکی از نتایج تغییر وضع موجود از بین رفتن تحریم هاست، دومین نتیجه تغییر در وضع موجود احقاق حقوق ملت است، اینکه برای مطالبات اجتماعی و قانونی کشور و مردم بتوانیم مطالبه گری کنیم، بتوانیم قدمی برداریم این از دستاوردها و نتایج وضع موجود خواهد بود و مبارزه با فساد سومین نتیجه تغییر وضع موجود است.

‍ وی ادامه داد: ما اگر بتوانیم وضع موجود را در انتخابات تغییر دهیم بدون تردید در مبارزه با فساد موفق تر هستیم. مبارزه با فساد نیاز به شفافیت دارد، نیاز به کوچک کردن دولت و اصلاح قوانین و مقررات دارد. این مسائل در سیاست ها و کابینه دکتر پزشکیان بدون تردید وجود خواهد داشت.

وی گفت: فضای موجود جامعه نیاز مشارکت حداکثری ماست. رخوت و سستی برای حضور در انتخابات موجب ادامه دار شدن گرفتاریهای امروز جامعه ماست، بانوان را نباید در جامعه فراموش کرد، ظرفیت عظیمی که می تواند ما را به سرمنزل مقصود برساند، از همه ظرفیت ها باید استفاده کنیم هر کسی در این چند روز باقی مانده در حوزه نفوذش کار کند.

مومنی مقدم با گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله شیخ بابایی گفت: پل دختر همیشه شخصیت های مبرز، بزرگ و شاخصی را به جامعه تحویل داده است که در زمره شخصیت های مبرز، فرهیخته و بزرگ در سطح استانی و ملی هستند./بلوطستان/ انتهای پیام

false
true
false
false
  1. ناشناس

    درود بر دکتر بهزاد مومنی مقدم جوان خوشنام و نشان و آتیه دار اصلاحات لرستان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false