×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان: پیشرفت قابل توجه شبکه های آبیاری و  زهکشی سدهای استان

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان از پیشرفت ۱۰۰درصدی شبکه آبیاری سد مروک برای آبرسانی به ۲۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی خبر داد

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان، داریوش حسن نژاد اظهار داشت: پیشرفت عملیات اجرایی شبکه های آبیاری سدهای استان ازسال ۱۴۰۰ تا کنون رشد قابل توجهی داشته است، بطوریکه شبکه آبیاری ایوشان خرم آباد با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برای آبیاری۱۵۰۰ هکتار زمین کشاورزی در حال اجرا می باشد.

حسن نژاد افزود:هم اکنون شبکه آبیاری و زهکشی سد مروک با پیشرفت ۱۰۰ درصدی برای ۲۰۰۰ هکتار به اتمام رسیده است و برای ۱۳۰۰ هکتار زمین کشاورزی باقی مانده، ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ایم که پیش بینی می شود در پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: همچنین شبکه سد کمندان با پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصد برای آبیاری ۴۲۰۰ هکتار در دست اجراست و پیش بینی می شود با تامین اعتبار ۱۵۰۰میلیارد ریال در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان تصریح کرد: اعتبارات جذب شده برای شبکه های آبیاری و زهکشی در سال ۱۴۰۲ رشد خوبی در مقایسه با ۱۴۰۰ داشته است و امیدواریم با تامین به موقع اعتبارات، در سال ۱۴۰۳ شاهد به بهره برداری رسیدن این پروژه ها باشیم./ انتهای پیام

false
true
false
false
  1. robati

    خداقوت ، درود بر شما

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false