×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
وزارت جهاد کشاورزی قوت لایموت مردم: نامدار صیادی مسئول کمیته کشاورزی ستاد دکتر پزشکیان در استان لرستان


اگر وزارت آموزش و پرورش را یکی از پایه های توسعه ی متوازن و راه توسعه و پیشرفت کشور را در گرو محور قرار گرفتن این وزارتخانه می دانیم، وزارت جهادکشاورزی را هم یکی از کلیدی ترین وزارتخانه هایی می دانیم که مستقیم، برکت سفره ی مردم به کارکرد و خدمت رسانی علمی و خردمندانه ی همگام با مسئولیت پذیری در این وزارتخانه بستگی دارد.

نان و خورش و قوت لایموت مردم با وزارتخانه جهادکشاورزی است و جالب این است که افزون بر نقش بی بدیل وزیر جهاد، هر یک از مدیران جهاد کشاورزی در استان ها باید در تراز ملی نقش آفرینی کنند! چرا که ایران کشوری چهار فصل است که هر استان و هر اقلیمش سیاست های خاص خود را در امور اراضی می طلبد.

از آنجایی که کیفیت سفره ی مردم، با کارکرد مدیریت های میانی در این دستگاه بزرگ بستگی دارد و لنگیدن هر بخشی ممکن است باعث آشفتگی در تغذیه مردم و در پی آن ایجاد ازدحام و بلوا شود، می طلبد که مقام عالی وزارت جهادکشاورزی، انسانی دانشگاهی و خردمند و مسئولیت پذیر و آگاه از حساسیت کار و دارای تجربه ی مفید باشد تا فیضان این مدیریت به استان ها و شهرستان ها برسد.

بعد از فاجعه ی وزارت ساداتی نژاد وزیر سابق این وزارتخانه، هنوز پس لرزه های آن بی مسئولیتی ها باقی و پابرجاست. با ورود دکتر پزشکیان و شعارهای خردمندانه ی ایشان مبنی بر تصمیمات خردمحور، بارقه های امیدی در دل نخبگان ایجاد شد و از جمله با تدبیر دکتر بخشنده و کنشگری ایشان در بخش جهاد کشاورزی کمیته هایی برای کمک به کارزار تبلیغاتی دکتر پزشکیان ایجاد گردید.

نفس حضور جناب دکتر عبدالمهدی بخشنده به عنوان شخصیتی فرهیخته و دانشگاهی و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی و قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی جناب آقای حجتی وزیر اسبق جهادکشاورزی برای تمام کسانی که الفبای کار در این حوزه را می فهمند، امید آفرین و هم حرکت آفرین شد.

در حالی که ایران بزرگ از بحران ناکارآمدی و ابرچالش ها می سوزد و مدیریت غیر علمی دمار از همه درآورده و روز به روز کشور لاغرتر و نحیف تر و ناامیدتر می شود، امید و میل به بهبودی اوضاع، در حال حاضر برای تمام تکنوکرات های ایران و کارشناسان دستگاه های دولتی که دل در گرو آبادانی وطن دارند ضروری ترین مفهومی است که می تواند به این بخش از جامعه جان و روح تازه ببخشد.

امیدِ این که در بزنگاه معرفی کابینه یکی از کارآزموده ترین چهره های علمی مانند دکتر بخشنده به عنوان وزیر جهاد کشاورزی به مجلس معرفی گردد، کمترین توقعی است که هواداران دکتر پزشکیان در بخش جهاد کشاورزی ایران، می توانند به عنوان مطالبه ی بحق خود داشته باشند.

دکتر پزشکیان شایسته است با بررسی جمیع جهات، شایسته ترین ها را برای مدیریت این حوزه برگزیند و از نظر ما کهنه کارشناسان این حوزه، دکتر عبدالمهدی بخشنده یکی از کسانی است که می تواند بهترین نقش های خدمت رسانی به مردم را در این حوزه ایفا نماید!العاقبه للمتقین/ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false