×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پیام سرپرست آموزش و پرورش لرستان به مناسبت فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان /متن پیام تبریک رضا عزتی به جامعه فرهیخته معلمان استان به این شرح است:
پیامبر اکرم(ص) : در میان صدقه هایی که مردم می دهند، هیچ صدقه ای ارزنده تر از یاد دادن علم و دانش نیست

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد.

امروز بر کسی پوشیده نیست که توسعه یافتگی جوامع در چشم انداز دراز مدت، به کیفیت نظام آموزشی حاکم بر آن کشورها وابسته است. معلّمان نیز به عنوان اصلی‌ترین رُکن نظام آموزشیِ پایه در همه‌ی کشورها اعم از توسعه یافته و در حال توسعه از جمله ایران شناخته می شوند

بار دیگر هفته معلم و سالروز شهادت معلم بزرگ انقلاب شهید مرتضی مطهری از راه رسید و فرصتی به دست آمد تا به یاد بیاوریم چه زنان و مردان بزرگی در کلاس های درس علم و معرفت را به ما و فرزندانمان آموخته اند. در پایان باور دارم که تمام روزهای سال را باید به تکریم و بزرگداشت مقام معلم پرداخت که به گفته امام راحل عظیم الشانمان معلمی شغل انبیا است و اینجانب نیز با گرامیداشت یاد و خاطره استاد علم و اخلاق شهید مرتضی مطهری (ره) و تبریک روز معلم به فرهنگیان عزیز، توفیق روزافزون تمامی تلاشگران عرصه تعلیم و تعلم ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، از درگاه ایزدمنان خواستارم.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false