true
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: رسالت اصلی پژوهشسراهای دانش آموزی آموزش صحیح و ایجاد روحیه تحقیق و پژوهش در دانش آموزان است.
به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان؛ بازگیران از آموزش صحیح و ایجاد روحیه تحقیق و پژوهش در دانش آموزان علاقمند و جذب آنان به عنوان رسالت اصلی پژوهشسراهای دانش آموزی یاد کرد و اظهار کرد: پژوهشسراها یکی از مهم ترین منابع یادگیری اثربخش در نظام آموزشی هستند که هنوز جایگاه خود را بدست نیاورده اند.
وی ادامه داد: اگر بتوانیم با برگزاری کلاسهای آموزشی و کارگاهی، دانش آموزان را وارد وادی پژوهش کنیم، چهار توانایی “تفکر”، “خلاقیت”، “مشکل یابی” و “حل مسئله” در آنان به وجود می آید که در آینده می توانند با تکیه بر همین توانایی ها مشکلات خود را حل و فصل نمایند.
سید منصور شاهرخی رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی نیز در این نشست از “بررسی شاخص های ارزیابی پژوهشسراها در سال ۹۸-۹۷، فعالیت های قطبی، تعامل پژوهشسراها و مدیران مدارس، نحوه اجرای هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی و شرکت در جشنواره ها و مسابقات” به عنوان اهداف برگزاری این گردهمایی یاد کرد و افزود: ارتقاء نمرات مربوط به شاخص های ارزیابی سال جاری نسبت به سال گذشته و فعالیت پژوهشسراها در راستای قطبهای کشوری تعیین شده ضروری است.
در پایان این نشست مدیران پژوهشسراهای استان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
انتهای پیام
false
true
https://pejvakelorestan.ir/?p=449
false
false