×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز عملیات اجرایی ساخت زندان جدید الیگودرز

مدیرکل زندان‌های لرستان از آغاز عملیات اجرایی ساخت زندان جدید شهرستان الیگودرز خبر داد و گفت: این پروژه با مبلغ ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اجرایی می‌شود.

به گزارش پژواک لرستان، رضا محمدی اصل ظهر امروز سه شنبه در شورای اداری الیگودرز با اشاره به اینکه دستگاه قضایی لرستان هم در موضوع کاهش آسیب ها کارهای خوبی انجام داده و هم در بحث کاهش جمعیت کیفری زندان ها اظهار داشت: در الیگودرز مهم ترین مشکلی که داشتیم فرسودگی زندان بود، محیطی که به سختی میشد مددجو را در آن نگهداری کرد.

وی تصریح کرد: این مشکل باعث شده بود که از مجموع ۵۰۰ مددجویی که مربوط به الیگودرز و ازنا هستند، ۵۰ درصد مددجویان را در دورود، بروجرد و خرم آباد نگهداری کنیم.

مدیرکل زندان‌های لرستان با بیان اینکه با پیگیری های ویژه رئیس کل دادگستری لرستان و کمک مسئولین شهرستان این مشکل رفع شد و زمینی تحویل ما داده شده و عملیات اجرایی را شروع کردیم، افزود: پروژه تجهیز کارگاه شده است، فاز اول آن شامل بند خوابگاهی مددجویان، ساختمان اداری و حصار کشی و نصب برجک ها با قراددادی به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون آغاز شده است.

محمدی اصل با اشاره به اینکه در بحث کاهش جمعیت کیفری هم اقدامات خوبی در استان انجام شده است، از نظر بازدید قضات از زندان ها بین ۵ استان اول کشور هستیم، گفت: در عفو سالروز پیروزی انقلاب ۱۲۰۰ نفر از زندان های لرستان آزاد شدند و بیش از ۶۰۰ نفر هم تخفیف مجازات گرفتند.

وی یادآور شد: در حوزه اشتغال هم رشد چشمگیر ۶۰ درصدی داشته ایم و شهرداری ها و کارخانه ها در این رابطه کمک می کنند.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false