×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آمار مرگ و میر کرونا در لرستان افزایش یافت



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: آمار مرگ و میربیماری کرونا در استان نسبت به اوایل شیوع بیماری بیشتر شده و همه سنین در خطر ابتلا به کووید ۱۹ هستند.

محمدرضا نیکبخت رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: وضعیت غالب شهرهای استان قرمز است و چنانچه مردم رعایت نکنند همه خانواده ها گرفتار خواهند شد.
وی با تاکید بر انجام رفتار محتاطانه در برخورد با کرونا تصریح کرد: متاسفانه سن مرگ بر اثر کرونا پایین آمده و همه در خطر هستند بنابراین باید پذیرفت این بیماری شوخی ندارد.
وی ادامه داد: هیچ راهی بجز رعایت شیوه نامه های بهداشتی وجود ندارد و مردم باید قطع ارتباط حضوری با کهنسالان و بیماران زمینه ای همچون افراد دیابتی، قلب و عروق، کلیوی و ضعف سیستم ایمنی را جدی بگیرند.
استاندار لرستان نیز شب گذشته در جلسه بررسی وضعیت بیماری کرونا گفت: به دلیل روند صعودی شیوع کووید ۱۹ برخی از محدودیت‌های مقابله با کرونا از هفته آینده(۱۴ تیر) دوباره در استان اعمال می شود.
سیدموسی خادمی افزود: طی چند روز اخیرتعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی های ناشی از بیماری کرونا در استان رشد داشته که با توجه به وضعیت کنونی استان، اقدامات محدود کننده از اول هفته آتی اعمال خواهد شد و در این رابطه به مردم اطلاع رسانی می شود.
وی با اشاره به روند قرار گرفتن استان در شیب بالای ابتلا به بیماری تصریح کرد: مراکز درمانی استان به طور کامل در حالت آماده باش هستند و تعداد تخت های بستری برای ارائه خدمات به بیماران افزایش بیشتری داشته است.ایرنا

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false