×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آموزش حضوری دانشجویان دانشگاه لرستان تعطیل شد



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ دانشگاه لرستان اعلام کرد: تمامی فعالیت‌های حضوری دانشجویان این دانشگاه و مراکز تابعه، از امروز چهارشنبه ۱۴ آبان به مدت ۱۰ روز تعطیل است.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع تمامی دانشجویان دانشگاه لرستان و مراکز آموزش عالی تابعه می‌رساند پیرو تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و مصوبه جلسه شورای آموزشی دانشگاه، مورخ ۱۱ آبان ماه ۹۹ مقرر شد تمامی فعالیت‌های حضوری دانشجویان در این مراکز در همه مقاطع، شامل برگزاری دروس عملی، حضور در آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و بیمارستان دامپزشکی، تا ۲۳ آبان ماه ۹۹ متوقف و تعطیل ‌شود.
بر این اساس پس از تاریخ مذکور، برای از سرگیری فعالیت‌ها با نظر ستاد ملی یا استانی مبارزه با کرونا و برحسب شرایط، تصمیم گیری خواهد شد.
سال تحصیلی جدید ۲ هزار و ۳۰۰ دانشجو در دانشگاه لرستان پذیرش شده است و در حال حاضر بیش از ۲۰۰ دانشجوی خارجی در این مرکز تحصیل می کنند.
لرستان هم اکنون در وضعیت فوق قرمز شیوع کرونا است، چهار شهرستان الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در وضعیت فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار همچنان برقرار است.
تا ۱۲ آبان ماه ۴۲ هزار و ۹۳۸ مورد مثبت کرونا در لرستان شناسایی شده که از این تعداد ۸۵۷ نفر جان باخته اند و برگزاری مراسم عزا و عروسی در این استان ممنوع شده است.ایرنا/MR

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false