×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
استاندار لرستان:‍ روند تولید مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده و مشکلات این صنایع در شهرک صنعتی خرم آباد بررسی شد


دکتر خادمی استاندار لرستان در حاشیه بازدید امروز از کارخانه های تولید محصولات بهداشتی شهرستان خرم‌آباد گفت: خوشبختانه لرستان جز استان هایی است که هم در تولید الکل و هم در تولید محصولات وابسته به آن نسبتاً وضع مطلوبی دارد.

دکتر خادمی در بازدید امروز اظهار داشت واحدهای تولیدی این استان که از قبل محصولات بهداشتی آرایشی و مواد شوینده را تولید می کرده اند به خاطر شرایط پیش آمده، خط تولید این کارخانه ها را به موادی که مورد نیاز جامعه است تغییر داده ایم که با این تصمیم کارخانه‌های مذکور با همه ظرفیت در حال فعالیت شبانه روزی هستند.

دکتر خادمی در حاشیه بازدیدهای امروز افزود: واحدهایی که امروز مورد بازدید قرار گرفت در تولید ژل ضد عفونی کننده در اشکال و سایز های مختلف به صورت اسپری و مایع در حال ساخت است که ظرفیت تولید آنها خوب است.

وی خاطرنشان کرد تنها محدودیتی که این صنایع دارند مشکل تهیه مواد اولیه که همان الکل است و به نسبت ظرفیت تولید در استان باید تلاش کنیم که بخشی از مواد اولیه مورد نیاز را از سایر استان ها ی دیگر وارد کنیم .
وی افزود یک واحد تولیدی الکل نیز با بر طرف شدن مشکلات و صدور مجوزهای لازم به مدار تولید اضافه شده است و این امر کمک موثری به بهبود و افزایش حجم تولید در استان لرستان خواهد داشت.

دکتر خادمی با اشاره به اینکه در تولید ماسک و دستکش مشکلاتی داریم گفت: در حوزه تولید ژل و مواد ضدعفونی کننده مشکلاتمان کمتر است که امروز بررسی و بازدید از واحدهای تولیدی شهر خرم آباد در دستور کار قرار گرفت که با توجه به صنایع تولیدی شهرستان های بروجرد و ازنا در این حوزه مشکل نداریم.

استاندار لرستان در خصوص تهیه ماسک گفت: با برنامه ریزی های به عمل آمده بخشی از خط تولید کارخانه نساجی‌ بروجرد و زاگرس پوش و همچنین تولید کنندگان خرد وارد این عرصه شده اند و مجوزهای لازم توسط سازمان غذا و دارو در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد که در این حوزه هم ظرف چند روز آینده مشکلات برطرف شود./اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false